اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4247
تاریخ انتشار: 1394/01/20 09:58
مدیر کل جدید راه و شهرسازی:
مهندس فدایی از معاون وزیر راه خواست با در اختیار گذاشتن منابع مالی مورد نیاز مجموعه وی را توسعه و بهبود راه‌های کهگیلویه و بویراحمد یاری نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مهندس فدایی مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان در آئین تودیع و معارفه که دیروز در سالن کتابخانه عمومی شهر یاسوج برگزار شد طی سخنانی به نوعی اولویت‌های کاری خود را بیان نمود.

مدیر کل جدید راه و شهرسازی، ابتدا به وضع راه‌های مواصلاتی و اصلی اشاره و اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بزرگراه‌ها و راه‌های ارتباطی از محرومترین استان های کشور است. نگاه ویژه مسئولان و همراهی مردم موجب برون رفت از این وضعیت می شود.

حسن فدایی آمار بالای تصادفات را گواهی بر استاندارد نبودن وضع راه‌های استان دانست و خاطر نشان کرد: اعتبارات استان در زمینه راه سنخیتی با توپوگرافی خاص منطقه ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به راستی آزمایی از پیمانکاران در جلسات کمیته فنی بازرگانی اشاره و تصریح کرد: از این به بعد در واگذاری کار‌ها به پیمانکاران با دقت و ظرافت بیشتری نگاه خواهد شد و کار‌ها به افراد دارای توان و امکانات لازم واگذار می‌شود.

فدایی همچنین ورودی مرکز استان را درشان مردم ندانست و از چهار خطه کردن این ورودی‌ها به عنوان اولویت عمده و اساسی این اداره کل برای سال جاری پرده برداشت.

وی از معاون وزیر راه خواست با در اختیار گذاشتن منابع مالی مورد نیاز مجموعه وی را توسعه و بهبود راه‌های کهگیلویه و بویراحمد یاری نماید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*