اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42488
تاریخ انتشار: 1395/05/14 15:43
حدیث قربانی خطاب به مسئولین ارشد ایذه:
قربانی:نبودن سالن اختصاصی ورزشی برای بانوان یک مسئله ای عادی تبدیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، حدیث قربانی کاراته کای ایذه ای که اخیرا به اردو تیم ملی دعوت شد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ورزش بانوان ایذه  نیاز به یک سالن اختصاصی دارد افزود: با توجه به نبودن امکانات کافی برای تمرین برای بانوان ورزشکار یک سالن اختصاصی احداث کنند تا بدون هیچ دغدغه ای به کار خود بپردازند
چکیده گفتگو به شرح زیر است


🔸عصر جهان:ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
🔻حدیث قربانی هستم.متولد 1377 شهرستان ایذه.
🔸عصر جهان:از چند سالگی به ورزش روی آوردید و چه شده که رشته کاراته را انتخاب کردید؟
🔻قربانی: از هشت سالگی کاراته را شروع کردم.و دو ساله به طور حرفه ای کاراته کار میکنم در واقع علاقه ی زیادی به رزمی داشتم و به عنوان تفریحی کاراته را شروع کردم و روز به روز علاقه و وابستگی ام به کاراته بیشتر و بیشتر میشد.
🔸عصر جهان:تا کنون در چه مسابقاتی حضور داشتید و چه مقام هایی را کسب کردید؟
🔻قربانی:مقام اول ایران در مسابقات کشوری، مدال برنز مسابقات آسیایی، نایب قهرمان مسابقات بین المللی (کاپ ایران زمین)
🔸عصر جهان:اخیرا به اردو تیم ملی دعوت شدید در این خصوص صحبت کنید؟
🔻قربانی:رقابت ها خیلی سخت و دشوار بودند تعداد شرکت کنندگان خیلی بودند ولی با توکل به خدا توانستم شش مسابقه دشوار را به خوبی پشت سر بگذارم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
🔸عصر جهان:اردو تیم ملی از چه زمانی شروع خواهد شد و چه احساسی خواهید داشت که برای اولین بار در این اردو شرکت خواهید کرد؟
🔻قربانی:از ۱۳مرداد شروع خواهد شد واقعا حس خیلی خوبیه که برای اولین بار در این اردو شرکت میکنم و تجربه کسب میکنم انشالله بتوانم در لباس مقدس تیم ملی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورم.


🔸عصر جهان:در گفتگو های اخیر با ورزشکاران بانوان در ایذه نسبت به کمبود امکانات ورزش بانوان نسبت به مسئولین ارشد ایذه ابراز گلایه داشتند در این مورد صحبت میکنید؟
🔻 قربانی:نبودن سالن اختصاصی ورزشی برای بانوان یک مسئله ای عادی تبدیل شده است هر چند که در تایم صبح با مساعدت های آقای حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه سالنی را تحت اختیار بانوان قرار دادند اما امیدوارم روزی ورزش پر مدال آور ایذه شاهد داشتن یک سالن مجهز برای بانوان باشیم
🔸عصر جهان:چه توصیه ای به مسئولین ارشد ایذه دارید؟
🔻قربانی:تنها توصیه من این هست با توجه به نبودن امکانات کافی برای تمرین برای بانوان ورزشکار یک سالن اختصاصی احداث کنند تا بدون هیچ دغدغه ای به کار خود بپردازند .
🔸عصر جهان:از بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود بگوید؟
🔻 قربانی:بهترین خاطره دعوت شدنم به تیم ملی -بدترین خاطره هم انتخابی استانی امسال بود که بعد از چندین ماه تمرین روز مسابقه حالم بد شد و نتوانستم مسابقات را ادامه دهم .
🔸عصر جهان:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
🔻قربانی:جا دارد اینجا از آقای  هوشنگ حاتمی و آقای زال احمدی که تا حد توانشان  کمک می کنند تشکر قدر دانی کنم.همچنین از خانواده ام که مهمترین عامل پیشرفتم بودند-مخصوصا حمایت های عاطفی پدرم که به من قدرت چند برابر میدهد تشکر کنم .اما در پایان تشکر ویژه ای از شما دارم که واقعا توجه خوبی به ورزش بانوان ایذه دارید .
گفتگو از فیروز از بیگلری ایذه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


محمود
|
Iran
|
1395/05/29 14:32
  +0

  -0
پاسخ
با سلام مي خواستم در مورد نظر سنجي سوالي بپرسم .نظر سنجي عملكرد مديران در ايذه .چرا من راي وقتي راي ميدهم بعد از ثبت تعداد راي ها تغيير نمي كنه خواهشمندم پيگيري كنيد.

سلام.امکان پذیر نیست جز در موردی که از آی پی به صورت تکراری استفاده گردد چون با هر آی پی فقط یکبار می توانید در نظرسنجی شرکت نمائید اگر به هر شکلی سیستم دور زده شود و نظر به ثبت رسد در آمار منظور نمی گردد و اگر دقت فرمائید یه مقدار پائین تر نوشته می شود کاربر گرامی قبلا نظر شما در خصوص این نظر سنجی به ثبت رسیده است.

با سپاس


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*