اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42510
تاریخ انتشار: 1395/05/15 16:12
عوامل سریال "آرام می‎گیریم" به کارگردانی روح الله سهرابی در آینده نزدیک و بعد از ضبط صحنه‌های مربوط به تهران به جنوب کشور می روند.

به گزارش عصرجهان، تاکنون بیش از ۶۰ درصد از مجموعه «آرام می گیریم» به تهیه کنندگی فرهاد گلی ضبط و تصویربرداری شده است.
عوامل این پروژه که برای شبکه دو سیما تولید می شود بعد از ضبط در لوکیشن های تهران به جنوب کشور می روند تا صحنه های مربوط به جنگ را تصویربرداری کنند. همچنین این گروه بعد از آن سفری به شرق در استان هایی مثل سیستان و بلوچستان خواهند داشت.


داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، مجید صالحی، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.
این سریال که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیما در نیمه دوم سال جاری آماده می شود به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد.
«آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است. این سریال توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می گیریم» نوشته روح الله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

منبع: مهر


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*