اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42546
تاریخ انتشار: 1395/05/18 12:53
شبکه تلویزیونی جِم که بخشی از هزینه های شبکه جِم را سعودی ها می پردازند شبکه ای است که به دنبال خراب کردن بنیان خانواده های ایرانی است

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
سپیده ذاکری بازیگر نقش مریم قریب، دختر دکتر قریب در سریال روزگار قریب است به شبکه تلویزیونی جِم پیوست.
سپیده ذاکری بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «روزگار قریب» و «دل شکسته» مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی است.
ربیعی که پیش از این کارگردان فیلم هایی چون «بازنشسته ها»، «زخم عشق» و «راز خانه بهجت» بوده است، نیز مدتی است به جِم پیوسته و در نخستین همکاری اش با این شبکه، اقدام به ساخت مجموعه «سال های عاشقی» کرده است.


روزگار قریب نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی کیانوش عیاری است که از پاییز ۱۳۸۶ به مدت یک سال از شبکه سه سیما به نمایش در آمد. این سریال الهام گرفته از زندگی دکتر محمد قریب، بنیان‌ گذار تخصص پزشکی اطفال در ایران است.
شبکه تلویزیونی جِم که بخشی از هزینه های آن را سعودی ها می پردازند شبکه ای است که به دنبال خراب کردن بنیان خانواده های ایرانی است.اما متاسفانه تعدادی از هنرمندان مانند رابعه اسکویی ، سارا باهنر، چکامه چمن ماه،رامسین کبریتی، ساناز زرین مهر،بهارک صالح نیا،مهدی مظلومی، سعید ابراهیمی فر و … به شبکه جم پیوستند


گفته شد جِم تی وی به دنبال کشاندن ۱۰۰ بازیگر و عوامل شاغل در سینمای ایران است و پروژه ای که در یک سال گذشته هیچ کس جدی اش نگرفته بود در راستای ضربه زدن به فرهنگ کشور گسترش یافته و خطرناکتر از گذشته به نظر می رسد.
باوجود نگرانی هایی که کم کم نسبت به پروژه بزرگ جم تی وی مطرح می شود اما هنوز واکنش صریح و مناسبی از سوی مسئولان فرهنگی کشور در خصوص مقابله با این مهاجرت ها دیده نشده و بیشتر حرف ها در خصوص تقبیح این حرکت و موجی که به پا شده مطرح می شود.





بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


افشاگری
|
Iran
|
1395/05/18 15:46
  +0

  -0
پاسخ
افشاگری بی‌سابقه مدیر تولید «جم»
افرادی که باشبکه«جم»همکاری می‌کنند، پس از مدتی باید در میهمانی‌های شبانه سعید کریمیان و خواهرش سعیده کریمیان شرکت کرده و در صورت تأهل،‌ قید زندگی مشترک و همسرشان را بزنند. از طرفی زمانی که این افراد مدت ویزایشان در ترکیه به پایان برسد،‌ به آنها پیشنهاد می‌کنند که مسیحی شوند تا بتوانند پناهنده شوند. بنابراین برای ادامه همکاری با این شبکه‌ها باید از خیلی چیزها چشم پوشی کنید. آن هم برای دستمزد ماهی 2500 لیره که رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید. مشرق این خبر را منتشر کرد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*