اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42585
تاریخ انتشار: 1395/05/19 20:13
در پاسخ به یک شایعه عنوان شد؛
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد موضوع مطرح شده در خصوص به کما رفتن جوان کهگیلویه و بویراحمدی با ضرب و شتم مأموران انتظامی را تنها شایعه‌ای برای تخریب وجهه نیروی انتظامی دانست.

عصرجهان-مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به شایعاتی در خصوص به کما رفتن جوان کهگیلویه و بویراحمدی که مسبب آن نیروی انتظامی بوده پایان داد.
انصاری با تشریح جزئیات آن گفت: قضیه از این قرار بود که در منطقه شاه‌حمزه از توابع سرفاریاب چرام جوان موتورسوار در حین مشاهده مأمور انتظامی به ناگاه با ساک دستی که به همراه داشته به سر سرباز در محل ایست بازرسی ضربه‌ای وارد می‌کند که سرباز در این حادثه مجروح می‌شود.
وی این اتفاق را همزمان با عید فطر ذکر کرد و گفت: پس از این کار توسط مأموران ما این جوان دستگیر می‌شود و با این که سرباز را مجروح کرده بود به دلیل تقارن با عید سعید فطر آزاد می‌شود.
انصاری گفت: شایان ذکر است در این قضیه و با بازرسی کیف جوان یاد شده و آبی که از آن چکه کرده مشاهده می‌شود که کیف حاوی شیشه مشروبات الکلی بوده و جوان برای امحای آن با کوبیدن به سر سرباز این کار را انجام داده است.
وی بیان کرد: این فرد بعد از اعلام رضایت نیروی انتظامی به هر دلیل به دادگاه انقلاب چرام شکایتی از نیروی انتظامی در خصوص این حادثه ارائه می‌کند.
انصاری افزود: متعاقب این کار و تنها به فاصله چند روز بعد، این جوان به کما می‌رود و به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل می‌شود.
وی گفت: خانواده این جوان قرص خوردگی را علت به کما رفتن وی مطرح می‌کنند و پزشکان نیز بر آن صحه می‌گذارند و تیم پزشکی هم هیچ‌گونه آثار ضرب و شتمی را بر روی وی تأیید نمی‌کند.
فرمانده انتظامی استان گفت: اما عده‌ای در فضای مجازی با نشر اکاذیب قصد بدنام کردن نیروی انتظامی و تخریب وجهه آن را در این قضیه داشته‌اند که متأسفانه رسانه‌ها در این خصوص باید مراقب باشند که شایعات اثری روی اخبار آن‌ها نداشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه این جوان از کما بیرون آمده و چند روز پیش هم نامه‌ای به مسؤولان استانی و استاندار مبنی بر بیکاری و مشکلات دیگر و لزوم کمک به خود نوشته است.
انصاری با انتقاد از برخی اخبار کذب گفت: نزاعی چند وقت پیش در شهرستان دنا صورت گرفت که افراد خاطی بازداشت شدند و در رسانه‌ای نوشته شده بود، نیروی انتظامی نظاره‌گر بوده که باید پرسید چه کسی این عده را بازداشت کرده اگر نیروی انتظامی نظاره‌گر بوده است/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*