اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42643
تاریخ انتشار: 1395/05/22 02:44
تیم سپاهان اصفهان هم به مانند استقلال تهران در مقابل طلائی پوشان آبادانی زانو زد

به گزارش محمد ابولیان(نوروزی) خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تقابل تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان با برتری طلایی‌پوشان آبادانی خاتمه یافت.و تیم سپاهان اصفهان به مانند استقلال تهران در مقابل برزیل وطنی زانو زد.
بنا به همین گزارش در چهارچوب هفته ی چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس تیم های مدعی این فصل نفت آبادان و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ - 21-مرداد ماه 95 در حضور ۸ هزار تماشاگر متعصب آبادانی در ورزشگاه پیر تختی این شهر به مصاف هم رفتند که حاصل این دیدار مهیج و دیدنی پیروزی ارزشمند یک بر صفر نماینده خوزستان بود.


طلایی پوشان آبادانی  در حالی در خانه پذیرای سفید جامگان سپاهانی بودند که هفته گذشته در حضور بیش از  پنجاه هزار تماشاگر استقلال تهران در پایتخت دست به کار بزرگی زده بودند و آبی پوشان کهکشانی را با دو گل دقایق پایانی با شکست مواجه کرده و با سه امتیاز شیرین روحیه بخش به خانه بازگشته بودند از این رو شاگردان نادر دست نشان با این برد روحیه بخش در مقابل حریف پرستاره به قصد تکمیل شگفتی های نیم  فصل گام به میدان گذاشتند که در نهایت با ارائه یک بازی منطقی و آبرومندانه توانستند در دقیقه ی 54 به لطف گلزنی محمدشادکام به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یابند.
حالا نفت آبادان نماینده شایسته خوزستان با این برد ارزشمند و کسب سه امتیاز شیرین خانگی با ۸ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تراکتورسازی تبریز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
در سوی دیگر میدان شاگردان ویسی که سرمست از پیروزی روحیه بخش هفته سوم این رقابتها در مقابل مدافع عنوان قهرمانی استقلال خوزستان در فولاد شهر برای تداوم  نوار بردهایشان گام به میدان جنوب گذاشته بودند با ارائه بازی منطقی از سوی جوانان جویای نام خوزستانی با شکست به خانه بازگشتند.
گل تیم صنعت نفت: شادکام (۵۴)
اخطار تیم صنعت نفت: نیک‌نفس (۵۷)
داوران: موعود بنیادی‌فر، محمد عطایی، و علی اکبر نوری
بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان:حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، علی عبداله‌زاده، حکیم نصاری، گویی هیان کیم، محمدرضا پورمحمد، میلاد جهانی (۸۸ محمود داری‌زاده)، محمد زبیر نیک‌نفس، محمد شادکام (۸۲ امیر زلیکانی)، و رضا نوروزی (۸۰ مجتبی ممشلی)
سرپرست: غلامحسین امین‌فر
سرمربی: نادر دست‌نشان
بازیکنان تیم سپاهان:اولیویرا، شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، آرمان سهرابیان، علی هیلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، علی محمدی، طالب ریکانی،احسان حاج صفی، پدرو هنریکه
نیمه اول:
بازی کاملا متعادل در ده دقیقه اول آغاز شد. نفتی ها در دقیقه 11 یک موقعیت خلق کردند که ضربه حکیم نصاری از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. نفتی ها مالکیت توپ را بیشتر دقایق در اختیار داشتند، دقیقه 20 شوت میلاد جهانی را دروازه بان سپاهان مهار کرد. گرمای هوا کاملا روی بازی دو تیم تاثیر گذار بود. داور در دقیقه 30 استراحت سه دقیقه ای به دلیل گرمای هوا لحاظ کرد. تا دقیقه 35 بازی موقعیت گلزنی کمی بر روی دروازه ها خلق شد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در پایان تلاش دو تیم به نتیجه نرسید و بازی بدون گل مساوی در نیمه اول به پایان رسید.
نیمه دوم:
نیمه دوم با بازی رو به جلو نفت آبادان آغاز شد در دقیقه 47 یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 54 اولین گل بازی را صنعت نفت با حرکت زیبای میلادی جهانی و ضربه سر شادکام به ثمر رساند. سپاهانی ها جلو کشیدن تا گل مساوی را به ثمر برسانند که مدافعین نفت آبادان و واکنش های هوری مانع شد. در دقیقه 80 شوت حاج صفی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه 85 شوت خطرناک و دیدنی حکیم نصاری از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم به نتیجه نرسید و نفت آبادان پیروز بازی شد.
شایان ذکر است شاگردان نادر دست‌نشان در مسابقه بعدی روز جمعه ۱۳۹۵/۶/۱۹ در تهران میهمان تیم نفت این شهر خواهند بود.
مردان طلایی آبادان یاد شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) را در آغاز بازی گرامی داشتند

برچسب ها:
نفت آبادان ؛ سپاهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علوی
|
Denmark
|
1395/05/22 03:55
  +1

  -0
پاسخ
نادر دست‌نشان:دیر باور کردیم که توانایی پیروزی را داریم
نادر دست‌نشان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت:‌از خوشحالی مردم آبادان که تیم شهرشان را عاشقانه مورد حمایت قرار می‌دهند خوشحالم. تمام زحماتی که بچه‌ها می‌کشند به عشق مردم آبادان و خوزستان است.
وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و امسال هم با خریدها و تغییراتی که داده است تیمی با تجربه و تاکتیکی را در اختیار دارد که فیزیکی و قدرتی بازی می‌کند. قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم که کار سختی خواهیم داشت اما خوشبختانه آنقدر بچه‌ها عاشقانه برای تیم و مردم آبادان تلاش می‌کنند که امروز بزرگی سپاهان را در سایه نگه داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانستیم سپاهان نمی‌تواند به پشت دفاع ما بیاید اینکه در بازی گذشته پیروزی ما در سایه بزرگی استقلال و تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی محو شد و کسی توانایی‌های ما را ندید و بیشتر ضعف استقلال به چشم آمد کار ما را سخت کرده بود اما امروز از بچه‌ها خواستیم آن موفقیت را تکرار کنند که نشان دادند جوانان با انگیزه و فداکار ما می‌توانند بزرگی را آغاز کنند.
دست‌نشان افزود: امروز سپاهان کمترین موقعیت و شرایط گلزنی را داشت با توجه به حضور خوب هوری فکر کنم سپاهان تنها یک موقعیت گلزنی کامل داشت و سایر موقعیت‌هایشان ارسال از جناحین بود که توسط دفاع و دروازه‌بان ما کنترل شد.
وی خاطرنشان کرد: موفق شدیم از فضاهایی که برای ما ایجاد می‌شود استفاده کنیم نیمه اول کمی دیر باور کردیم که توانایی پیروزی مقابل سپاهان را داشتیم. جناحین ما کمتر در حمله شرکت می‌کردند اما در نیمه دوم آزاد و رها شدند و موفق شدیم فشار بیاورم و گل بسیار زیبایی زدیم. اگر با هوش‌تر بودیم می‌توانستیم یکی 2 گل دیگر هم به ثمر برسانیم واقعاً از زحمات بچه‌ها که عاشقانه بازی کردند تشکر می‌کنم.
مهدی زاده
|
Denmark
|
1395/05/22 03:56
  +1

  -0
پاسخ
ویسی: در روزی که گیج بودیم تاوانش را دادیم/ تنبیه شدیم و باختیم
عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: در روزی که سپاهان گیج، سردرگم و بی‌برنامه بود تاوانش را پس دادیم.
وی ادامه داد: در تمام نقاط زمین نفت از ما بهتر بود و لیاقت پیروزی را هم داشت. ما هم تنبیه شدیم و باختیم. به هر حال تیم ما بدحال بود و چیز خاصی نداشتیم؛ باید می‌باختیم که باختیم.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: کل تیم ما سردرگم بود و حرفی برای گفتن نداشتیم، روز بسیار بدمان بود و این اتفاق ممکن است برای تمام تیم‌های دنیا بیفتد امروز شانس ما بود.
ویسی درباره آنالیز صنعت نفت،‌گفت: نقاط ضعف و قوت حریف را کار کرده بودیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج و بازی‌های صنعت نفت او را یاد استقلال خوزستان در فصل گذشته نمی‌اندازد، گفت: خیلی خوب هستند و با رشادت بازی کردند. توانایی‌هایشان را نشان دادند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند اما هنوز خیلی زود است که بتوانیم پیش‌بینی کنیم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد.
سرمربی تیم سپاهان گفت: مردم آبادان لیاقت دارند که یک تیم خوب داشته باشند اما آینده معلوم نیست امیدوارم این اتفاقات خوب هم برای صنعت نفت رخ دهد. ما امروز خودمان نبودیم و در حد نام سپاهان بازی نکردیم و لیاقتمان شکست بود.
ویسی در خصوص استفاده از دو مهاجم در ترکیب تیمش گفت: می‌خواستم به بازیکنانم شهامت پیروزی بدهم که با دو مهاجم کار کردیم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*