اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42685
تاریخ انتشار: 1395/05/23 14:39
.

معاون فرماندار گتوند گفت: به منظور بهبود کیفیت نان ، گشت نظارت بر واحدهای نانوایی در این شهرستان افزایش یافته است. پرویز رضایی روز شنبه در نشست شورای آرد و نان این شهرستان با تاکید بر ارتقاء وضعیت بهداشتی واحدهای نانوایی در شهرستان گتوند افزود:رعایت بهداشت فردی و محیط کار ، جلوگیری از مصرف نمک
معاون فرماندار گتوند گفت: به منظور بهبود کیفیت نان ، گشت نظارت بر واحدهای نانوایی در این شهرستان افزایش یافته است.
پرویز رضایی روز شنبه در نشست شورای آرد و نان این شهرستان با تاکید بر ارتقاء وضعیت بهداشتی واحدهای نانوایی در شهرستان گتوند افزود:رعایت بهداشت فردی و محیط کار ، جلوگیری از مصرف نمک غیر استاندار و جوش شیرین در پخت نان از جمله مواردی است که در بازرسی از واحدهای نانوایی مورد توجه جدی قرار می گیرند.
وی بهبود کمی و کیفی نان و وضعیت بهداشتی واحدهای نانوایی را از مطالبات جدی شهروندان عنوان کرد و تلاش همه دستگاههای اجرایی و واحدهای صنفی در این راستا را مهم و ضروری دانست.
معاون فرماندار گتوند بر لزوم نظارت دقیق و مستمر، انجام گشت مشترک بازرسی و برگزاری منظم نشست شورای آرد و نان در راستای بهبود کیفیت پخت نان در گتوند تاکید کرد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت گتوند نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای نانوایی این شهرستان گفت: تکریم واحدهای صنفی نانوایی برای پخت نان با کیفیت و برخورد شایسته با مردم مهمترین اقدامی است که باید با برنامه ریزی صحیح و آموزش های لازم مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.
علی دشتی با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت نان و افزایش سطح آموزش نانوایان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه متصدیان وکارگران واحدهای صنفی نانوایی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت،اتحادیه نانوایان و فنی و حرفه ای شهرستان گتوند خبر داد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گتوند تعداد واحدهای نانوایی این شهرستان را ۴۵ واحد شهری و روستایی دارای مجوز عنوان کرد و گفت: این واحدهای نانوایی به صورت فانتزی، تافتون، سفیدپز، نیمه حجیم، سنتی و تنوری در سه نوبت روزانه فعالیت دارند.
سهمیه مصرف آرد شهری ،روستایی و عشایری شهرستان گتوند ماهانه ۵۴۶ تن است.
شهرستان ۷۴هزار نفری گتوند درشمال استان خوزستان واقع شده است.

برچسب ها:
گتوند ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*