اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4273
تاریخ انتشار: 1394/01/21 23:11
در روزهایی که کشور عربستان باعث اتفاقات تلخی در روابط دو کشور و بعد از فرودگاه جده دو پرواز حجاج از شهرهای شیراز و اصفهان را به ایران بازگردانده، دل مردم با این حرکت من خنک شد.

عصرجهان:مهدی طارمی گلزن بوشهری پرسپولیس که توسط علی دایی به فوتبال ایران معرفی شده است، در بازی سرنوشت ساز مقابل النصر خوش درخشید و با شادی گل بحث برانگیزش، تبدیل به سوژه اول رسانه‌های ورزشی شد.

وی در خصوص شادی گلش در این دیدار گفت‌و‌گوی جالبی با ورزش سه انجام داد و در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: وقتی که می‌خواستم پنالتی بزنم، «یاد علی آقا کریمی افتادم که چیپ زدم.» طارمی در همین خصوص گفت: از قبل به این فکر نکرده بودم اما زمانی که می‌خواستم پنالتی بزنم به یاد علی کریمی چیپ زدم. از چند روز قبل هم نگفته بودم که چیپ می‌زنم. اول باید در بازی پنالتی رخ بدهد تا من بخواهم پنالتی بزنم. واقعا اگر گل نمی‌شد نمی‌توانستم جواب ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهم اما خداراشکر گل شد.
در بازی رفت حق ما این نبود که ببازیم و باید می‌بردیم. بعد از گل سوم النصر در عربستان بازیکنان آن‌ها حرکتی کرد انگار با شمشیر سر ما را بریدند و ما هم کاری نمی‌توانیم بکنیم. اما من خوشحالم با گلی که زدم و با شادی گلم دل مردم ایران را شاد کردم و دل مردم ایران بعد از اتفاقاتی که افتاده بود خنک شد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها انتقاد می‌کنند؟ شاید آن‌ها پرسپولیسی نیستند و یا فوتبال ایران برایشان مهم نیست. به هر حال آن‌ها هم لطف دارند. من فقط از شادی مردم خوشحال هستم و حتی غیر فوتبالی‌ها از این گل من شاد شده بودند. در روزهایی که کشور عربستان باعث اتفاقات تلخی در روابط دو کشور و بعد از فرودگاه جده دو پرواز حجاج از شهرهای شیراز و اصفهان را به ایران بازگردانده، دل مردم با این حرکت من خنک شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*