اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42789
تاریخ انتشار: 1395/05/26 18:54
ساکنان 50 واحد مسکونی در منطقه پاداد شهر اهواز برای گازکشی، در انتظار حل اختلافات شهرداری منطقه یک اهواز و شرکت گاز هستند.

عصرجهان-این شهروندان منطقه پادادشهر اهواز در گفت و گو با ایرنا از آنچه که همکاری نکردن شرکت گاز برای گازدار کردن واحدهای مسکونی خود عنوان کردند شاکی هستند.
طبق گفته آنها، یک سال است که 50 واحد مسکونی در خیابان 15پادادشهر اهواز احداث شده که هنوز گازکشی نشده اند و شرکت گاز پاسخگو نیست و به دلیل اختلاف با شهرداری، گاز این واحدهای مسکونی را نمی کشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگارایرنا بیان کرد: شهرداری منطقه یک اهواز هزینه آسفالت تمام خیابان را می خواهد این در حالی است که باید به اندازه ای که شرکت گاز برای عملیات گازکشی تخریب و حفر می کند هزینه پرداخت را قبول داریم.
فریدون فرجی با بیان اینکه منتظر هستیم که شهرداری منطقه یک اهواز راه حلی برای حل این مشکل ارائه کند افزود: پیمانکار برای گازکشی این تعداد واحد مسکونی مشخص شده است.
وی اظهارکرد:اگر شرکت گاز هزینه کمتری را به شهرداری پرداخت کند می تواند به مشترکان بیشتری گاز تحویل دهد.
رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه یک اهواز نیز بیان کرد: طبق قانون شهرداری تنها هزینه نقطه ای که شرکت گاز برای عملیات گاز کشی حفر می کند را دریافت می کند.
محمد زنگنه اظهار کرد: در این مورد شرکت گاز حفر کردن 100 متر از آسفالت را برای لوله کشی گاز از شهرداری درخواست کرده که شهرداری با محاسبه هزینه روکش آسفالت هزینه 150 متر از حفر آسفالت را از شرکت گاز طلب کرده است.
وی ادامه داد: خیابان هایی که زیر چهار سال آسفالت شده باشند در صورت حفر کردن و برش آسفالت، باید هزینه روکش آسفالت نیز به شهرداری پرداخت شود.
زنگنه افزود: شرکت گاز به شهرداری گفته است که اعتباری برای پرداخت هزینه حفر آسفالت ندارد و به همین منظور عملیات گاز کشی را آغاز نمی کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*