اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42820
تاریخ انتشار: 1395/05/27 21:53
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه خبر داد
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: یک دستگاه خودروی امدادی به ناوگان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان اضافه شد.

عصرجهان- سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه عصر امروز در جمع خبرنگاران از ورود یک دستگاه خودروی جدید به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به کمبود خودروی امدادی و نیاز ضروری شهرستان پیگیری‌هایی در سازمان هلال احمر انجام شد.
وی افزود:با همکاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و رایزنی نماینده مردم شهرستان در مجلس یک دستگاه خودروی امدادی دو کابین به جمعیت هلال احمر شهرستان اختصاص یافته و هفته آینده به جمعیت منتقل می‌شود.
رهبریان، انتقال سریع مصدومان و عبور از مناطق صعب‌العبور برای عملیات امداد و نجارت با توجه به موقعیت شهرستان را از موارد ضروری در تأمین خودروهای امدادی عنوان کرد.
وی از تجهیز پایگاه امداد و نجات فیلگاه خبر داد و گفت: در راستای بهبود خدمات‌رسانی وسایل و تجهیزات این پایگاه به ارزش 150 میلیون ریال خریداری شد.
رهبریان با اشاره به حادثه خیز بودن رودخانه مارون راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در محور پاتاوه به دهدشت را ضروری خواند و گفت: برای راه‌اندازی این پایگاه 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

برچسب ها:
کهگیلویه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*