اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42880
تاریخ انتشار: 1395/05/29 11:48
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تقلیل حق‌التدریس‌ها از 9 هزار ساعت به 500 ساعت در استان خبر داد.

عصرجهان-هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه‌ها را در قالب پروژه مهر در همه مناطق استان در حال اجرا داریم.
این مسؤول با بیان اینکه لازم است همه مناطق آموزش و پرورش و همه مدارس با آمادگی کامل به استقبال مهرماه بروند، تصریح کرد: بازگشایی با کیفیت مدارس تأثیر بسزایی در امر آموزش و موفقیت در طول سال تحصیلی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه کمیته‌های مختلف فعالیت خود را در پروژه مهر به خوبی انجام می‌دهند، تصریح کرد: زیباسازی مدارس و همچنین ثبت‌نام از دانش‌‌آموزان و آماده کردن محیط آموزشگاه برای فرهنگیان و دانش‌‌آموزان جزو برنامه‌های پروژه مهر است.
وی در ادامه به تقلیل ساعات حق‌التدریس‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 92 میزان ساعات حق‌التدریس‌ها 9 هزار ساعت بود که در سال جاری کاهش چشمگیری داشته است.
این مسؤول افزود: در راستای استفاده بهینه از توان نیروها اکنون ساعات حق التدریس‌ها به 500 ساعت رسیده است.
وی با بیان اینکه در چارچوب اقتصاد مقاومتی این کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از هر طرح و برنامه‌ای که به اقتصاد مقاومتی کمک کند استقبال خواهد کرد./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*