اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42948
تاریخ انتشار: 1395/06/01 00:17
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی زوج هنرمند در برنامه «دورهمی» از چگونگی آشنایی و ازدواج خود گفتند.

به گزارش عصرجهان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه شب گذشته «دورهمی» با پخش مجدد عذرخواهی مهران مدیری از حواشی پیش آمده در یکی از قسمت‌های اخیر آغاز شد.

مدیری موضوع این قسمت از برنامه را به خشونت اختصاص داد و در این خصوص صحبت‌هایی را مطرح کرد.

در ادامه برنامه حدیث فولادوند و رامبد شکرابی زوج هنرمند مهمان برنامه «دورهمی» بودند و در ابتدا شکرابی در خصوص آشنایی برای ازدواج با فولادوند گفت: پروژه های بسیاری با هم همکار بودیم تا جایی که به نظرم آمد که می‌توانیم زندگی مشترکی داشته باشیم.

فولادوند تعریف خود از عشق را اینگونه بیان کرد: به نظر من عشق دوست داشتنی است که به آدم آرامش می‌دهد و شکرآبی ادامه داد: عشق به هر چیزی نوعی دوست داشتن حاد است.

شکرابی در خصوص کم کاری خود و همسرش گفت: ما چند سالی تهران نبودیم و 5 ساله به تهران برگشتیم و همه فکر می‌کنند ما شمال هستیم.

اما فولادوند پاسخ این سوال را به گونه‌ای دیگر داد و گفت: شاید بعضی‌ها دوست دارند که ما نباشیم. دلیل واقعی کار نکردن را نمی‌دانم اما نسبت به سال‌های قبل پیشنهاد بازی کمتر شده است.

شکرابی عنوان کرد: به نظرم این کم بودن پیشنهاد به دلیل ارتباطات است، چراکه من و حدیث اهل ارتباط نزدیک به خاطر کار نیستیم.

شکرابی در پاسخ به سوال مدیری که کدام یک بازیگر بهتری هستند، گفت: به طور قطع حدیث (خنده).

فولادوند ادامه داد: اگر رامبد همکار خانم بود بهتر می‌توانستم نظر بدهم چراکه بعضی نقش‌ها را من خوب بازی می‌کنم و برعکس. اما آقای ورزی در «معمای شاه» گفتند که رامبد یکی از باهوش‌ترین بازیگرانی است که من دیدم.

مدیری در پایان این قسمت از برنامه از مهمانان خواست حرف پایانی خود را بزنند که شکرآبی عنوان کرد: ای کاش زود همدیگر را فراموش نکنیم و فولادوند نیز قرآن خود را به موزه «دورهمی» تقدیم کرد.

بخش دوم برنامه «دورهمی» با اجرای مهدی یغمایی آغاز شد و او در خصوص حضور خود در عرصه موسیقی گفت: دوران دبیرستان قرآن و سرود را در مدرسه می‌خواندم و زمان دانشگاه به دلیل مدرک فقط شیمی خواندم اما ای کاش موسیقی می‌خواندم.

وی ادامه داد: به پیشنهاد دوستانم فعالیتم را در شاهرود شروع کردم و در ادامه با مرکز صدا و سیما سمنان همکاری کردم.

یغمایی در خصوص اهمیت صدا در موسیقی عنوان کرد: موسیقی ما در حال حاضر به سمتی می‌رود که صدا فاکتور اصلی نیست و کسی که صدا ندارد اتفاقات خوبی برایش افتاده است.

در ادامه وی درباره شعار خود به نام «نا امیدی ممنوع» گفت: بعضی به این شعار من انتقاد می‌کنند چراکه هر دو کلمه منفی هستند اما به نظر من منفی‌ها بار بیشتری از کلمه مثبت دارند و کنار هم قرار دادن این دو کلمه نتیجه مثبت را بوجود می‌آورد. من اعتقاد دارم تا امید نباشد موفقیت به وجود نمی‌آید.

یغمایی در خصوص همکاری با برنامه «شب کوک» عنوان کرد: با باربد بابایی دوستی طولانی دارم و لطف کردند با شروع برنامه به عنوان داور حضور داشته باشم و قرار است در زمستان سری جدید برنامه پخش شود.
این خواننده در پایان انگشتر خود را به موزه «دورهمی» تقدیم کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*