اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42959
تاریخ انتشار: 1395/06/01 21:32
سعید عبدولی، دارنده نشان برنز المپیک ریو در فرودگاه دزفول مورد استقبال پرشور مردم خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قرار گفت.

عصرجهان /محمدابولیان (نوروزی)
سعید عبدولی که موفق شد در المیپک 2016 ریو،مدال خوشرنگ برنزرابرای کاروان ورزشی کشورمان دررشته ی کشتی فرنگی به ارمغان آورد شامگاه یکشنبه در فرودگاه دزفول مورد استقبال پرشور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، امام جمعه و  فرماندار اندیمشک و مردم خوزستان قرار گفت.
مردم پرشوری که ازساعتها قبل دراین مکان برای استقبال از عبدولی آمده بودند و در بدو ورود وی به فردوگاه، به جشن و پایکوبی پرداختند.
در حاشیه مراسم استقبال نیز فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از عبدولی بابت کسب نشان برنز که باعث سربلندی ایران و خوزستان شد و همچنین شادی مضاعفی را به مردم استان خوزستان هدیه داد، قدردانی می کنم.
وی ادامه داد:باتوجه به جنگندگی و توانایی عبدولی، پیش از حضورش در المپیک پیش بینی می کردم که موفق به کسب مدال شود و حتی نشان طلا را هم برای او در نظر داشتم و اگر چه او به مدال طلا نرسید ولی چیزی از ارزش های این دلاور خوزستانی کم نمی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: عبدولی با کسب این مدال ضمن تکمیل کردن کلکسیون افتخارات خود، نخستین مدال کشتی خوزستان را هم در المپیک به ارمغان آورد تا بیش از پیش توانایی خوزستانی ها در کشتی فرنگی نمایان شود

برچسب ها:
دزفول ؛ اندیمشک ؛ سعید عبدولی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*