اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42987
تاریخ انتشار: 1395/06/03 00:47
در دیداری تدارکاتی؛
امید فولاد خوزستان فصل گذشته با هدایت محمود جادری سرمربی وقت خود و با کمک حمید نادریان فر سرمربی فعلی به مقام قهرمانی رسید.

فیروز بیگلری/عصر جهان
تیم فوتبال امید فولاد خوزستان که خود را برای لیگ برتر زیر نظر حمید نادریان فر سرمربی خود آماده می کند عصر روز سه شنبه در یک دیدار تدارکاتی موفق شدند بر میهمان خود امید استقلال صنعتی خوزستان غلبه کند.
در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شد قرمزپوشان فولاد خوزستان در یک بازی دیدنی 3 بر 0 آبی پوشان استقلال صنعتی خوزستان را با شکست بدرقه کند .
برای شاگردان حمید نادریان فر سرمربی فولاد نادر زارع زاده  (2 بار) و تک گل امیر حسین باقرپور گل زنی کنند.


گفتنی است، یکی از دو گلی که نادر زارع زاده به ثمر رساند شوت سنگین و غیر مهار بود که همه حاضرین در اطراف زمین را وادار به تشویق کرد .
در این بازی علیرضا سید محمودی سنگربان خوش آتیه و آینده دار، رضا نعامی بازیکن سرعتی و تکنیکی ، نادر زارع زاده مدافع چپ و شوت زن، مهرداد پورابوالقاسم هافبک طراح و خوش فکر، سید حمید میرسالاری مدافع راست و جنگنده، ایوب شراکی ، هیثم هاشمی، امیرحسین باقرپور، رضا هاشمی مدافع تنومند و مستحکم فولاد بازی درخشانی را به نمایش گذاشتند.
امید فولاد خوزستان فصل گذشته با هدایت محمود جادری سرمربی وقت خود و با کمک حمید نادریان فر سرمربی فعلی به مقام قهرمانی رسید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*