اخبار عمومی
اعلام وصول 2
43013
تاریخ انتشار: 1395/06/03 19:56
مسؤول روابط عمومی 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومان رساندند و با اطلاع از تعداد مصدومان تقاضای آمبولانس کردند که دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مرتضوی و پاتاوه جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد

عصرجهان-مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مجروح شدن پنج نفر بر اثر برخورد پژو با سمند در محور یاسوج ـ اصفهان خبر داد.
صادق حیدری‌زاده در جمع خبرنگاران از کشته و زخمی شدن پنج نفر در محور یاسوج - اصفهان خبر داد و گفت: طی تماس با مرکز پیام اورژانس 115 دنا مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند در محور یاسوج - اصفهان در نزدیکی دو راهی کریک بلافاصله تیم اورژانس این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.
مسؤول روابط عمومی 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومان رساندند و با اطلاع از تعداد مصدومان تقاضای آمبولانس کردند که دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مرتضوی و پاتاوه جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.
وی تصریح کرد: بعد از اقدامات اولیه درمانی چهار مصدوم این حادثه به وسیله آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
این مسؤول اضافه کرد: یکی دیگر از مصدومان توسط ماشین شخصی به بیمارستان انتقال داده شده بود که به علت شدت جراحات قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
حیدری‌زاده در پایان به مردم، همشهریان و رانندگان توصیه کرد تا رسیدن نیروهای امدادی از انتقال غیراصولی مصدومان خودداری کنند، چراکه چنین انتقال‌هایی باعث بروز آسیب و خسارت‌های جبران‌ناپذیر خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*