اخبار عمومی
اعلام وصول 2
43017
تاریخ انتشار: 1395/06/03 23:56
اينجانب ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند به تمامي كاركنان عزيز و مجموعه اداری و اجرایی شهرستان شادگان، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عصرجهان/ناصر حکیمی
مهندس بهروز فرج اللهی فرماندار شهرستان شادگان با صدور پیامی  فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری: این دو عنصر خدمتگزار (شهیدان رجایى و باهنر) باید همیشه به عنوان عناصر فراموش نشدنى در تاریخ دولت خدمتگزار جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى در خاطره‏ها زنده بمانند.  
هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان گرانقدر انقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری نیروهای مخلص و متعهد، شهیدان رجایی و باهنر است که شایسته سپاس وقدردانی است و اين وحدت و تلاش ، تحكيم ، سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت .
اکنون در طلیعه ی چهارمین سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت ها در حوزه های مختلف با حمایت پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با استفاده از راهکارهای مدبرانه دولتمردان ، دولت تدبیر و امید توانسته است در ابعاد سیاسی، اقتصادی، تولیدی ،صنعتی،  درمانی، بهداشتی، فرهنگی،آموزشی و... گام ها مهم و تاثیر گذاری بردارد ، گام هایی که در راستای توسعه و شکوفایی کار و تولید داخلی و در نتیجه به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتی در میهن عزیزمان شود.
اينجانب ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند به تمامي كاركنان عزيز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام شهید باهنر و رجایی ، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی شهرستان شادگان تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ادامه راه شهیدان دفاع مقدس و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 بهروز فرج اللهی        

خدمتگزار مردم شریف شهرستان شادگان

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*