اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4338
تاریخ انتشار: 1394/01/24 13:59
مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از امیر قلعه‌نویی خیلی دلخور هستم اما او برای من زحمت کشیده و پیش از آغاز بازی به سمتش می‌روم.

به گزارش عصرجهان به نقل از تسنیم، فرزاد حاتمی درباره شکست ملوان انزلی مقابل گسترش فولاد تبریز و نتایج ضعیف این تیم در 3 هفته اخیر لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت‌مان در جدول خوب نیست و احساس خطر می‌کنیم. متاسفانه به لحاظ تمرکز دچار مشکل شده‌ و در حالی که از حریف جلو بودیم، شکست خوردیم.

وی افزود: قبول دارم نتایج ملوان در هفته‌های اخیر خوب نبوده ولی در دیدار مقابل استقلال تلاش می‌کنیم برنده از زمین خارج شویم. در فوتبال برای هر تیمی روز خوب و بد وجود دارد و فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم، می‌دید که بازیکنان ملوان چقدر برای پیروزی مقابل گسترش فولاد تلاش می‌کنند. دنبال بهانه نیستیم اما تغییر زمان بازی با گسترش فولاد در این نتیجه بی‌تاثیر نبود.

مهاجم ملوان با اشاره به دیدار روز جمعه هفته پیش‌روی ملوان مقابل استقلال تصریح کرد: بارسلونا هم به انزلی بیاید باید آن را شکست دهیم چه برسد به استقلال. انگیزه زیادی برای این بازی دارم. پیش از آغاز فصل، به حرف امیر قلعه‌نویی گوش دادم و به تیمی نرفتم اما 5،6 روز مانده به پایان نقل و انتقالات گفتند من را نمی‌خواهند. اگر به حرف قلعه‌نویی گوش نمی‌دادم، وضعیتم این نمی‌شد و یک نیم فصل بد را پشت سر نمی‌گذاشتم.

حاتمی ادامه داد: سال گذشته نیز، پس از جدایی از فولاد خوزستان، قرار بود به استقلال بروم ولی من را نخواستند و با تصمیم اشتباه راهی پرسپولیس شدم و جام جهانی را از دست دادم. از قلعه‌نویی خیلی دلخور هستم اما او برای من زحمت کشیده و پیش از آغاز بازی به سمتش می‌روم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال در روزهای بد خود به سر می‌برد و جایگاه پنجمی و ششمی برای این تیم فرقی ندارد. برای استقلال رسیدن به جایگاه سوم و کسب سهمیه مهم‌تر است اما ملوان در خانه خودش به دنبال 3 امتیاز بازی است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*