اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4339
تاریخ انتشار: 1394/01/24 14:01
کامران صاحب‌پناه، رئیس هیات مدیره استقلال است و ظاهرا تمایلش را برای کناره‌گیری از این سمت به وزارت ورزش اعلام کرده است. اعلامی که خودش ابهامات را درباره انتصاب نجف‌نژاد به سمت فوق بیشتر می‌کند.

به گزارش عصرجهان -کامران صاحب‌پناه درحالی از سمت ریاست هیات مدیره این باشگاه کناره‌گیری کرده است که به نظر می‌رسد، جایش را به مقداد نجف‌نژاد می‌دهد.

 ایسنا در این خصوص گزارش داد، بعد از انتصاب شاهرخ سبک‌دست به عنوان عضو هیات میره استقلال، ظاهرا تحولات در باشگاه استقلال تمامی ندارد و قرار است مقداد نجف‌نژاد، عضو هیات مدیره استقلال که در اکثر جلسات هیات مدیره این تیم در سال گذشته به دلیل حضور همزمان در مجلس شورای اسلامی حاضر نبود به سمت ریاست هیات مدیره استقلال منصوب شود!

وی پیشتر هم چنین سمتی را در زمان مدیریتی علی فتح‌الله‌زاده در استقلال داشت اما همواره عملکرد او موجب بحث‌های فراوانی بوده است. از نکات جالب درباره نجف‌نژاد می‌توان به حذف فاجعه‌آمیز آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال ارسال نکردن به موقع فهرست بازیکنان استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد.

در حال حاضر کامران صاحب‌پناه، رئیس هیات مدیره استقلال است و ظاهرا تمایلش را برای کناره‌گیری از این سمت به وزارت ورزش اعلام کرده است. اعلامی که خودش ابهامات را درباره انتصاب نجف‌نژاد به سمت فوق بیشتر می‌کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*