اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4344
تاریخ انتشار: 1394/01/24 15:59
بدهی‌ باشگاه‌ها بیشتر شده است
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود لیگ برتر ایران در فصل آینده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان لیگ غیرحرفه‌ای شناخته خواهد شد.

به گزارش "عصرجهان" به نقل از فارس، غلامرضا بهروان در مورد محل برگزاری فینال جام حذفی بین دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان گفت: تاریخ این فینال اول خرداد ماه است و برای مشخص شدن این تک‌بازی یا باید دو تیم توافق کنند یا اینکه با قرعه‌کشی محل برگزاری مسابقه مشخص خواهد شد.

وی در مورد برنامه‌های لیگ برتر برای فصل‌ آینده گفت: کارلوس کی‌روش برنامه‌های خود را تا سال 2018 به سازمان لیگ داده است و او بلافاصله بعد از پایان مسابقات باشگاهی درخواست برگزاری اردو و بازی تدارکاتی کرده است. یکی دو مسابقه تیم ملی در همین خرداد ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: ما تمامی برنامه‌های تیم ملی و روزهای فیفا را در لیگ برتر پانزدهم لحاظ کرده‌ایم تا لیگ برتر با کمترین وقفه برگزار شود این برنامه‌ها با را حضور تاج بررسی و مرور کردیم تا هم به تیم ملی کمک شود و هم وقفه‌های لیگ برتر به حداقل برسد.

بهروان در مورد اینکه برنامه‌های تیم ملی امید هم در برنامه‌های لیگ دیده شده یا نه، گفت: فصل گذشته ما با کی‌روش جلسه داشتیم و او برنامه‌هایش را به ما داده بود. در مورد تیم امید هم هنوز کادر فنی تیم امید برنامه‌های خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده البته ما صحبت‌هایی با کاشانی و سرمربی محترم تیم امید آقای خاکپور داشتیم. توصیه ما این است که بازی‌ها و اردوهای تیم امید هم مطابق با روزهای فیفا باشد و تیم امید همزمان با تیم بزرگسال اردو بگذارد تا لیگ مجبور به وقفه‌ای دوچندان نشود.

وی در مورد فصل قرارداد آل‌اشپورت با سازمان لیگ گفت: در این مورد اطلاع زیادی ندارم اما مهدی تاج در سفری که به مرکز آل‌اشپورت داشت نمونه‌ توپ‌های جدید را برای سال آینده با خود آورد. درخواست ما از آل‌اشپورت این است که چندین توپ را برای فصل آینده به باشگاه‌ها بدهد تا آنها با این توپ‌های جدید تمرینات خود را آغاز کنند. ما لوگو و تصویر توپ‌های جدید را داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد درگیری با مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکل خاصی نبود. اینها هیجان مسابقه است و با کمک روشنایی سرپرست تیم استقلال و عبدالله ویسی سرمربی این مسائل حل شد. اینکه برخی گفته‌اند که به من حمله شده، درست نیست.

بهروان در مورد میزان بدهی باشگاه‌ها گفت: من واقعا وجدانم از این بابت ناراحت است. باید برای کاهش بدهی‌های باشگاه‌ها فکری جدی و اساسی کنیم. بدهی باشگا‌ه‌ها در لیگ‌های 1،2 و 3 و لیگ برتر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و پرونده‌ها قطورتر شدند. باید مدیریت کلان فوتبال عزم خود را برای حل این مشکل جزم کنند.

وی ادامه داد: البته باید حقوق باشگاه‌ها و حقوق فوتبال رعایت شود. مدیر باشگاه بر روی حق پخش تلویزیونی حساب کرده است که ما هنوز دریافتی از این بابت نداشته‌ایم. باید برای پرداخت حق پخش تلویزیونی فکری جدی شود. زیرا در غیر این صورت AFC لیگ برتر ما را دیگر به عنوان لیگ حرفه‌ای قبول نمی‌کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*