اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4360
تاریخ انتشار: 1394/01/24 22:57
در مصاحبه با مجله بارسلونا
ليونل مسي سال جديد ميلادي را پرقدرت آغاز کرد و ضمن زدن گل هاي متوالي، موفق شد رکورد جديدي در هت تريک به نام خود ثبت کند.

عصرجهان/ورزش سه، مسی تا پیش از 5 گل رونالدو به گرانادا، به تنهایی رکورددار هت تریک در لالیگا بود. درخشش مسی در ماه های اخیر سبب شد تا مجله بارسلونا، مصاحبه ای اختصاصی با وی ترتیب دهد.

او در مورد سال 2014 و افت محسوسش گفت:" سال گذشته یک سال دشوار و پیچیده برای من بود.مسائل حاشیه ای بیرون زمین، تاثیر زیادی روی من گذاشتند. ضمن اینکه بخاطر مصدومیت، بازی های زیادی را از دست دادم. پس از بازگشت به میادین نیز هرگز نتوانستم به فرم خوب خودم برسم.
هر زمان که وارد زمین می شدم، نمی توانستم مثل گذشته بازی کنم. وقتی سال جدید شروع شد تصمیم گرفتم تمام آن خاطرات بد را فراموش کنم و این شد که دوره جدیدی را آغاز کردم."

مسی در مورد هت تریک هایش نیز اظهارنظر جالبی را مطرح کرد:" وقتی هت تریک می کنم، توپ مسابقه را به هم تیمی هایم می دهم تا آن را امضا کنند؛ چراکه معتقدم بدون آنها گل زدن غیرممکن است . بخصوص وقتی موفق به زدن سه گل در یک بازی می شوید، نقش هم تیمی هایتان چشمگیرتر نیز می شود. اگر به خانه ام بیایید، ویترینی خواهید دید که تمام افتخاراتم را داخل آن گذاشته ام ولی قصد دارم برای توپ های هت تریکم یک جایگاه ویژه تر درست کنم."

مسی دوبار مقابل رئال مادرید هت تریک کرده است. یکبار در سال 2007 و یک بار هم سال گذشته. او در این مورد گفت:" البته هت تریک در ال کلاسیکو یک اتفاق خاص و به یادماندنی است. یادم می آید سال 2007 وقتی مقابل رئال در نوکمپ هت تریک کردم، در پایان بازی، رائول به من نزدیک شد و به من تبریک گفت. جمله او هرگز از یادم نمی رود. رائول بازیکن بسیار بزرگی بود و بازی هم بازی بزرگی بود. به همین دلیل است که هرگز آن لحظه را فراموش نمی کنم."

مسی در مورد تغییر رفتار محسوسش در یکی دو سال اخیر گفت:" تولد پسرم همه چیز را در من تغییر داد. با او رفتارم تغییر کرد و دیدم به مسائل اطراف عوض شد. پسرم برای من همه چیز است. پیش از او وقتی در یک بازی شکست می خوردم، تا سه یا چهار روز با کسی حرف نمی زدم تا بازی بعدی که جبران کنم اما الان وقتی در یک بازی می بازیم و به خانه می آیم، با دیدن پسرم همه چیز را فراموش می کنم . حالا یاد گرفته ام که فوتبال همه چیز نیست و مسائل مهم دیگری نیز در زندگی وجود دارند."



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*