اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4378
تاریخ انتشار: 1394/01/25 14:15
نام برانکو هم به پرسپولیس شوک مثبت وارد کرد
ابراهیم میرزاپور دروازبان سابق تیم ملی در مورد حضور مجدد برانکو در ایران معتقد است که او با شناختی که از فوتبال ایران دارد در پرسپولیس موفق می شود.

عصرجهان/ورزش سه،میرزاپور گفت : هر مربی که به تیمی می رود تفکرات جدیدی هم با خودش می آورد. این موضوع در مورد آقای برانکو هم وجود دارد. اما در دو بازی گذشته مقابل النصر و استقلال اهواز هم با وجود اینکه آقای برانکو روی نیکت نشسته بود شوک مثبتی در مورد حضور او به بازیکنان وارد شد و پرسپولیس خیلی بهتر از قبل بازی می کرد.

او ادامه داد: با شناختی که از آقای برانکو دارم او ظرف مدت کوتاهی پس از اتمام لیگ می تواند پس از آنکه نفرات مورد نظرش را جذب کرد. تیم را در مدت کوتاهی یعنی طی دو، سه ماه با تفکرات فنی خودش آشنا کند.

وی افزود به عقیده من دونکته بود که آقای برانک را از سایر مربیان متمایز می کرد. اول اینکه برای او مهم نبود که بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت می کند حتما در استقلال و پرسپولیس باشد و حتی فشارها در این زمینه روی او تا ثیر نمی گذاشت و من یادم می آید که همیشه 5،6 بازیکن از فولاد به تیم ملی دعوت می شدند و حتی در بازیهای بوسان 4 بازیکن از فولاد در زمین فیکس بودند. نکته بعدی هم تمرینات شاداب و متفاوت آقای برانکو بود که واقعا در کار بازیکنان خیلی تاثیرگذار بود.

میرزاپور با اشاره به نتیجه نگرفتن برانکو در چند سال اخیر گفت: وقتی که ما او را به فوتبال ایران اوردهایم این مطلب نشان می دهد که به دانش او اعتقاد داریم. برانکو کارنامه قابل قبولی در ایران داشته که نمی توان به سادگی از روی آن گذشت . قهرمانی در رقابتهای اسیایی بوسان، صعود به جام جهانی، مقام سومی در رقابتهای آسیایی چین. به عقیده من او خیلی زود می تواند تفکرات فنی خودش را در پرسپولیس پیاده کندو با این تیم به نتیجه برسد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*