اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4394
تاریخ انتشار: 1394/01/25 23:31
جواب برانکو به شایعه حضور دستیاران ایرانی اش
سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عصرجهان/ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در آغاز تمرین امروز بار دیگر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و البته صحبت های تکراری را که طی چند روز گذشته بارها به آنها پاسخ داده با تاکید بیشتر ابراز کرد.

سرمربی اسبق تیم‌ملی در مورد حضور و قراردادش با تیم پرسپولیس گفت: من خوشحالم سرمربی پرسپولیس شدم چون این یک افتخاری برای هر مربی دیگری.

وی در مورد امیدهایش به همراه پرسپولیس گفت: من و همکارانم تمام دانش خود را به کار خواهیم گرفت تا رده این تیم را در لیگ خوب به پایان برسانیم و در آسیا نیز شرایط خوبی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در فصل آتی هم تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پرسپولیس را به قهرمانی برسانیم.

برانکو در ادامه در مورد همکاران و دستیارانش در پرسپولیس گفت: آندره پانادیچ به عنوان دستیار اولم همکاری خواهد کرد. او سابقه زیادی در مربیگری دارد و دارای بالاترین درجه مربیگری است. ایگور پاندیچ که مربی دروازه‌بانان ماست و ایشان هم صاحب تجربه بالاست و در لیگ کرواسی سابقه کار دارد.

درباره شرایط قراردادش گفت: مشکلات مالیاتی ام حل شده و بدون مشکلی کارم را دنبال می‌ کنم. تا پایان امسال و فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم و بدون مشکلی به کارم در این تیم ادامه خواهم داد.

وی در مورد دستیاران ایرانی اش در این تیم گفت: شب گذشته در مورد همکارانم که از کرواسی آوردم پاسخ دادم ولی از کریم باقری شناخت خوبی داشتم، او صاحب تجربه بین المللی خوبی است و از آنجا که او آشنایی خوبی با زبان آلمانی و انگلیسی دارد همکاری خوبی خواهیم داشت، به طبع ما به دنبال یک کمک مربی دیگری هم خواهیم بود که باید با قائم مقام باشگاه طی جلسه ای تصمیم بگیریم.

برانکو در پایان در مورد شایعه حضور احمدرضا عابدزاده در کادرفنی اش اینطور توضیح داد: این ها همه نامداران باشگاه پرسپولیس هستند و همیشه جایگاهی برای آنها است ولی هیات مدیره باشگاه به خوبی می‌ تواند تصمیم بگیرد که هرکس در کدام جایگاه به کار گیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*