اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4397
تاریخ انتشار: 1394/01/26 00:27
عصر امروز جسد این جوان در رود کارون و زیر پل روستای سریا به‌ صورت اتفاقی توسط یک چوپان رویت و از آب خارج شد.

عصرجهان:کورش مهرزادگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در ایذه اظهار کرد: جسد «سعید خسروی» جوان 17 ساله اهل روستای «پاتوه» بخش سوسن از توابع این شهرستان بعد از گذشت 24 روز کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای یافتن جسد از همان ساعات اولیه واقعه آغاز شد افزود: در دقایق روز اول حادثه چندین تیم امدادی، عملیاتی و پشتیبانی به‌صورت شبانه روزی در منطقه حضور داشتند و این حضور تا چند روز پیش در شرایط مختلف آب و هوایی منطقه صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه خاطرنشان کرد: عصر امروز جسد این جوان در فاصله‌ای حدود 60 کیلومتری از مکان رخ دادن حادثه در رود کارون و زیر پل روستای سریا به‌ صورت اتفاقی توسط یک چوپان رویت و از آب خارج شد.

مهرزادگان در پایان گفت: در پی گزارش‌های رسیده، جمعیت هلال احمر شهرستان در محل حاضر شد و با همراهی کردن این خانواده داغدار تا سردخانه بهشت زهرا، مراتب همدردی خود را اعلام کرد.

 این جوان ایذه‌ای در بارندگی روزهای اول سال بر اثر غرق شدن در رودخانه فصلی جان خود را از دست داد و جسد وی مفقود شد.

تلاش تیم‌های امدادی هلال احمر و مردم روستایی منطقه تا روزهای اخیر نیز ادامه داشت ولی با پیدا نشدن جنازه گمان‌ها بر مفقود شدن جسد بین سنگ‌ها و گل و لای سرازیر شده از کوهستان به دره قوی‌تر شد و جمعیت هلال احمر نیز در راستای کمک‌های بشر دوستانه، با اعزام اکیپی متشکل از نماینده ویژه مدیرعامل استان خوزستان، رئیس جمعیت هلال احمر ایذه و چندتن از امدادگران این اداره هدایایی را به این خانواده داغدار اهدا کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*