اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4406
تاریخ انتشار: 1394/01/26 07:42
مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز:
منوچهر جوکار در ادامه، از اجرای 400 طرح در بخش انجمن‌های علمی دانشگاه شهید چمران اهواز تا زمان حاضر خبر داد و افزود: برخی از این طرح ها در جشنواره های مختلف علمی دانشگاهی ارائه شده و از تمام طرح‌هایی که در این جشنواره ارائه شد حمایت می‌شود.

عصرجهان:منوچهر جوکار سه شنبه شب در آئین پایانی نخستین جشنواره ملی، دانشجویی ایده‌های زیستی در تالار اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: برگزاری این چنین جشنواره‌ها بازتاب خوبی در مجامع علمی دارد و باید برای ارتقا و توسعه این بخش تلاش بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل برگزاری نخستین دوره این جشنواره، همواره نواقص و کمبودهایی حاکم است اضافه کرد: امید می‌رود با برنامه ریزی و تمهیدات اندیشیده شده، در دوره‌های بعدی، نواقص و کمبودهای برگزاری اینگونه جشنواره‌ها برطرف شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه، از اجرای 400 طرح در بخش انجمن‌های علمی دانشگاه شهید چمران اهواز تا زمان حاضر خبر داد و افزود: برخی از این طرح‌ها در جشنواره های مختلف علمی دانشگاهی ارائه شده و از تمام طرح‌هایی که در این جشنواره ارائه شد حمایت می‌شود.

جوکار همچنین از فعالیت 48 انجمن علمی فعال در این دانشگاه خبر داد و گفت: همه تلاشمان بر این است بودجه‌های دریافتی از وزارت علوم به سوی انجمن‌های علمی و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های علمی هدایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید می‌رود شاهد ایده پردازی‌های اثرگذاری در گروه‌های مختلف علمی دانشگاه باشیم که از میان این‌ها فناوری ایجاد می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*