اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4412
تاریخ انتشار: 1394/01/26 17:47
تساوی خانگی اتلتیکومادرید برابر رئال در لیگ قهرمانان اروپا اگرچه نتیجه خوشایندی برای سرمربی آرژانتینی این تیم نبود اما او را به رکوردی که سرمربی پیشین بارسلونا ثبت کرد، رساند.

 به گزارش عصرجهان، تساوی بدون گل خانگی اتلتیکومادرید برابر رئال در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اگرچه چندان به مذاق دیه‌گو سیمئونه خوش نیامد و کار او و مردانش را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی سخت کرد اما حداقل از یک حیث برای او منفعت داشت و آن برابر شدن رکوردش با پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا برای ثبت بیشترین تعداد بازی بدون شکست برابر کهکشانی‌ها بود.

گواردیولا که اکنون هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد، در دوران چهار ساله مربیگری‌اش در بارسلونا در هفت بازی پیاپی توانست کهکشانی‌ها را در حسرت کسب پیروزی بگذارد و دیه‌گو سیمئونه هم شب گذشته (سه‌شنبه) به این رکورد دست یافت. در هفت دیدار اخیر تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکوی تحت هدایت سیمئونه، روخی‌بلانکو چهار پیروزی و سه تساوی کسب کرده است. این همان رکوردی است که پپ گواردیولا برجای گذاشته است.

سیمئونه پیش از این در فصل جاری، دو بار در لالیگا، یک بار در سوپرجام و یک بار دیگر در جام حذفی اسپانیا بر همتای ایتالیایی‌اش، کارلو آنچلوتی غلبه و سه مرتبه دیگر به تساوی بسنده کرد.

شکست ناپذیری بارسای پپ گواردیولا برابر رئال مادرید در 21 آوریل سال 2012 به پایان رسید زمانی که شاگردان او در لالیگا با نتیجه 2 بر یک برابر کهکشانی‌ها تن به شکست دادند. چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو هم زمانی است که دیه‌گو سیمئونه می‌تواند رکورد گواردیولا را بشکند یا شاهد تکرار داستان فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی شاگردان خود برابر همشهری سفیدپوش باشد.

منبع:تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*