اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4413
تاریخ انتشار: 1394/01/26 18:12
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
دهبانی‌پور بیان کرد: ارشاد تکیه گاه اصلی برای پیشبرد امور است و این خود انجمن‌ها هستند که می‌توانند از توانایی خود استفاده کنند کاری انجام دهند و اداره ارشاد می‌تواند به عنوان یک تقويت كننده وانگیزه دهنده در میان باشد.

به گزارش عصرجهان، رضا دهبانی‌پور در جلسه هم‌اندیشی با هیأت امناء انجمن‌های فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به بنام سال همدلی و همزبان، دولت و ملت نام‌گذاری شده است با اتحاد ملت و دولت افتخارات این مرز و بوم را بیشتر کنیم.

 وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی دارد که این ظرفیت‌ها هنوز در عرصه خود را نشان نداده‌اند و امروز با هم اندیشی و نیروی انسانی که در این جا  دور هم حضور دارند می‌توان گامی در راستای بهبود این عرصه برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان استعدادهای هنری بسیاری وجود دارد، افزود: با ارائه اظهار نظرها و راهکارها هرچند کوچک بتوانیم گامی در خور شأن استان برداریم.

دهبانی‌پور بیان کرد: ارشاد تکیه گاه اصلی برای پیشبرد امور است و این خود انجمن‌ها هستند که می‌توانند از توانایی خود استفاده کنند کاری انجام دهند و اداره ارشاد می‌تواند به عنوان یک تقويت كننده وانگیزه دهنده در میان باشد.

 وی به کمرنگ بودن آثار هنری در استان اشاره کرد و گفت: با توانایی که داریم باید کارهای فرهنگی اعم از موسیقی ،شعر، داستان، نقاشی، نمایش و دیگر هنرها را به درون جامعه به ویژه استان خود بروز دهیم.

 دهبانی‌پور اظهار داشت: قوت‌ها و نقاط ضعف را بررسی می‌کنیم پیشنهادها را بیان کنید تا بتوان پیشبرد در اجرای کار را شاهد بود.

 وی با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را حل خواهد شد، گفت: با دلگرمی و بدون هیچ‌گونه ذهنیت کار خود را انجام دهید تا با نگاه‌های جدید و ژرف بتوان یک خروجی مثبت را ارائه دهیم.

 دهبانی‌پور خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مدیران ارشاد شهرستان‌ها داریم مشکلات عرصه فرهنگ و هنر را بازگو خواهیم کرد تا تخصصی‌تر و منطقی‌تر راهکاری جهت رفع مشکلات پیداکنیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه هنر می تواند در استخدام، وضعیت معیشتی و دانش افزایی هنرمندان تاثیرگذار باشد، ابراز کرد: با توجه به اینکه ساخت خانه هنرمندان هزینه‌های را شامل می‌شود اگر دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، استانداری، میراث فرهنگی با ما همکاری کنند می‌توان خانه هنرمندان را در استان ایجاد کرد. دهبانی‌پور عنوان کرد: هنرمندان این عرصه کارهای کلیشه ای را کنار بگذارند و آثار کارهای هنری با ارزش و مفید خود را نقد کنند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*