اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4414
تاریخ انتشار: 1394/01/26 18:19
احمد سنجری با بیان این که باید سقوط تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود، افزود: باز هم فکر می‌کنم تماشاگران کمی بی‌حوصلگی کردند و لازم است که این تماشاگر خونگرم در فوتبال بیشتر صبر و حوصله داشته باشد.

عصرجهان:سرمربی تیم نفت و گاز گچساران دوگانگی میان تماشاگران را یکی از دلایل سقوط تیم به لیگ دسته دوم دانست.

 IMG_0341naftاحمد سنجری در گفت‌وگو با فارس با بیان این که در فوتبال فرد بی‌تجربه‌ای نیست، اظهار کرد: در طول مدت حضور ۳۸ ساله در فوتبال کشور حداقل در ۴۰ شهر به عنوان مدرس و مربی حضور یافته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: همه تلاش من این بوده که در هر مجموعه‌ قبل از هر چیز همدلی ایجاد کنم.

وی افزود: اما در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دیدیم که در میان هواداران همدلی وجود نداشت و دوگانگی در میان آن‌ها را به وضوح مشاهده کردیم.

این مدرس و مربی فوتبال تصریح کرد: یک گروه از روی سکوها تیم را تشویق می‌کردند و گروهی دیگر بی‌حوصله از همان نیمه دوم تشویق را رها کردند.

سنجری با بیان این که البته همه دلایل سقوط تیم به لیگ پایین‌تر این نبود، افزود: من مربی و بازیکن هم در تیم مقصر هستیم هر چند که مربی تنها می‌تواند تا ۳۰ درصد نقش تعیین کننده در تیم داشته باشد.

وی به نقش بازیکنان در تیم و عملکرد آن‌ها اشاره کرد و گفت: از بازیکنان هم انتظار می‌رفت با تعصب و غیرت بیشتری بازی می‌کردند از جمله از بازیکنان بومی این انتظار بیشتر می‌رفت که تلاش بیشتری می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که باید سقوط تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود، افزود: باز هم فکر می‌کنم تماشاگران کمی بی‌حوصلگی کردند و لازم است که این تماشاگر خونگرم در فوتبال بیشتر صبر و حوصله داشته باشد.

سنجری با اشاره به این که بازیکنان در برهه‌ای نیاز به پاداش داشتند، خاطرنشان کرد: اگر پولی بود در آن مقطع می‌توانستیم تیم را احیا کنیم و دیدیم که آقایان غلامی و حبیبی حتی از پول خود به این تیم پاداش دادند.

وی پایین بودن نقدینگی باشگاه را در موقع حساس یکی از دلایل مشکلات تیم برشمرد و گفت: اگر پول داشتیم و می‌توانستیم بازیکن بگیریم شاید وضعیت بهتری پیدا می‌کردیم در حالی که تنها توانستیم عباسپور را با ۶۰ میلیون تومان و سه بازیکن ۵۰ و ۴۰ میلیون تومانی جذب تیم کنیم.

سنجری با اشاره به این که پول خاصی از این تیم نگرفته است، تصریح کرد: قرار بود ۵۴ میلیون تومان به ما بدهند در حالی که بار اول ۱۸۰ میلیون تومان مربی اول قرارداد داشت.

وی با بیان این که عوامل سقوط تیم نفت یکی و دو تا نبود خاطرنشان کرد: هر چه از نظر روانی سعی کردم تیم را آماده کنم اما هر بار اتفاقات فوتبال به نفع ما تمام نشد و اگر بعد از بازی گیتی‌پسند یک مقدار به تیم نقدینگی تزریق می‌شد شاید می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*