اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4415
تاریخ انتشار: 1394/01/26 15:28
محمدحسین ضیایی:کار کردن در گچساران بسیار سخت است و عده‌ای کارهایی انجام می‌دهند و تفکراتی دارند که اجازه نمی‌دهد مربی و بازیکن کار خود را انجام دهند.

عصرجهان:محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چرا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد، گفت: مثل این که شما تازه دو روز است پی برده‌اید که این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم از مدت‌ها پیش سقوط کرده بود و کسی نمی‌خواست جلوی این کار را بگیرد.

ضیایی گفت: کار کردن در گچساران بسیار سخت است و عده‌ای کارهایی انجام می‌دهند و تفکراتی دارند که اجازه نمی‌دهد مربی و بازیکن کار خود را انجام دهند.


وی با قدردانی از غلامرضا تاجگردون نماینده مردم این شهرستان در مجلس، محمد باورساد مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و غلامی تصریح کرد: این سه نفر هنگامی که ما در گچساران بودیم، برای ماندن تیم در لیگ دسته اول و حل مشکلات بسیار تلاش کردند.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: با همه سختی‌هایی که وجود داشت و افرادی که نمی‌خواستند این تیم به جایی برسد، تیم را در جدول حفظ کردیم و حتی اگر کمک کرده بودند، تیم قابلیت صعود به لیگ بالاتر را هم داشت.

ضیایی با اشاره به این که سه مرتبه این تیم را ترک کرده و هر بار با وساطت افراد یاد شده به تیم برگشته است، افزود: ما مربی تیم بودیم و نتایج خوبی می‌گرفتیم، در حالی که عده‌ای بار خود را با آقای چمنیان بسته بودند که نمی‌دانم باید اسم این تفکر را در فوتبال چه گذاشت.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این عده در مدیریت مشکل دارند و دیدیم که طی مدت دو سال در تیم نفت سه تیم تشکیل دادند و هر بار یکی از تیم‌ها را خراب کردند.

ضیایی افزود: کار عجیب‌تر این که اینها وقتی مربی به تیم می‌آوردند در صدد حذف کامل بازیکنان قبلی بودند، در صورتی که باید مربی را برای وارد کردن شوک به تیم آورد و به همین صورت بود که در مدت دو سال سه تیم را خراب کردند.

وی از مظلومیت هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت و با بیان این که این عده اصول مدیریت را نمی‌دانستند و موجب سرخوردگی هواداران شدند، خاطرنشان کرد: هر چند عده‌ای هوادار هم در این میان بودند که می‌خواستند به اصطلاح کارهای گنده انجام دهند، اما در مجموع طی این دو سال اگر موفقیتی حاصل شد، سهم عمده آن بر عهده هوادار بود و تأثیری در سقوط این تیم نداشتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*