اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4417
تاریخ انتشار: 1394/01/26 19:18
فولاد نمونه واقعی باشگاهداری است. باشگاهی که 7 تیمش در آستانه کسب عنوان قهرمانی در کشور هستند. از زیر 13 سال تا تیم بزرگسالان.

به گزارش عصرجهان، در فاصله کمتر از چند روز از قهرمانی شیرین و ارزشمند تیم نوجوانان فولاد خوزستان، اینبار بازیکنان رده امید فولاد خوزستان شاهکار کردند و برای نخستین بار عنوان ارزشمند قهرمانی لیگ معتبر امید فوتبال کشور را برای باشگاه فولاد خوزستان و هواداران آن به ارمغان آوردند.

فولاد خوزستان از معدود باشگاه هایی است که به تیمهای پایه خود اهمیت می دهد. مدیران فولاد حمایت از تیم زیر 13 سال تا تیم بزرگسالان را در دستور کار قرار داده اند و هم اکنون نتیجه اش را می بینند. جدا از چرخه بازیکن سازی برای تیم بزرگسالان فولاد، تیمهای رده های پایه این باشگاه انواع و اقسام قهرمانی ها را کسب می کنند و از جمله تیمهای قدرتمند لیگ های پایه کشوری به شمار می روند.


تیم امید فولاد امروز با تساوی مقابل تراکتورسازی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ امیدهای کشور را کسب کند. تیم جوانان فولاد در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ جوانان کشور با فاصله چهار امتیاز نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد. تیم نوجوانان فولاد به مرحله نیمه نهایی لیگ کشور صعود کرده و بعد از غلبه احتمالی بر نوژن اصفهان می تواند حضور در فینال را تجربه کند.

تیم زیر 13 سال فولاد هم بعد از گذشت 5 هفته از مسابقات کشوری، با 11 امتیاز صدرنشین گروه الف است و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود. تیم فوللاد نوین هم در لیگ یک فوق العاده ظاهر شده و بخت اصلی صعود از گروه الف مسابقات و حضور در لیگ برتر است. تیم اصلی فولاد هم در لیگ برتر یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنان تنه به تنه نفت و تراکتورسازی جرکت می کند.

فولاد نمونه واقعی باشگاهداری است. باشگاهی که 7 تیمش در آستانه کسب عنوان قهرمانی در کشور هستند. از زیر 13 سال تا تیم بزرگسالان.

اسامی بازیکنان تیم امید فولاد خوزستان:
بهنام موسوی، میلاد همایونی، فرزاد طیبی پور (دروازبان)، ساسان جعفری کیا، شاهین عباسیان، محمد رضا شیرزادی، خالد عامری، فریدون زبیدانی، صطفی سواعدی، مصطفی کیانی، حمزه پور موسوی، محمد رضا بیوسه، جعفر دسومی(دفاع)، هادی حبیبی نژاد، علی هزامی، سینا مریدی، میلاد بدرقه، رضا ایار، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور، مصطفی قنبری زاده، صادق بنی خالدی، سعید درفشی، حامد ممبینی، حمزه خضیراوی (هافبک)، بهمن جهانتیغ، رضا بهمئی، علی مکوندی رضایی، سید اصلان حسینی، سجاد عبدوئی (مهاجم)

اسامی کادر فنی تیم امید فولاد خوزستان:
کورش حیدری (سرپرست)، داریوش هرمزی (سرمربی)، علی خضری حمادی،علیرضا اسکندری (مربی)،محمد امین خواه (پزشک)، عبدالله سلطانی (تدارکات)

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، کسب این افتخار بزرگ را به مردم خوزستان، جامعه هواداران باشگاه فولاد خوزستان و مدیریت باشگاه فولاد خوزستان تبریک عرض می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*