اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4425
تاریخ انتشار: 1394/01/26 23:58
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از کاهش افق دید در 4 استان کشور تحت تاثیر گرد و خاک ناشی از وزش بادهای شدید جنوبی در شمال عربستان و جنوب کشورهای کویت و عراق طی روز پنجشنبه و صبح جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش عصرجهان، احد وظیفه افزود: با ورود گرد و خاک از کشورهای همسایه یادشده، استانهای مرزی خوزستان، ایلام، کرمانشاه و به احتمال زیاد کردستان فردا پدیده گرد و خاک را شاهد خواهند بود.

وی یادآور شد: علاوه بر این از روز پنجشنبه با ورود یک سامانه بارشی دیگر به کشور در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و تا اواخر وقت در مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد وبرق پیش بینی شده است.

به گفته وظیفه، این وضعیت روز جمعه این هفته نیز در دامنه های زاگرس مرکزی، مرکز و شمال شرق کشور رخ خواهد داد و طی دو روز آینده خلیج فارس مواجی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود ۱۸ درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود ۹ درصد، سرعت وزش باد ۳۴ کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین ۱۰تا۲۰ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به ۱۲تا ۲۲ درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، اظهار داشت: کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز جمعه این هفته به ۱۳تا ۲۳ درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان پایتخت در این روز قسمتی کمی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

منبع: ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*