اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4440
تاریخ انتشار: 1394/01/27 13:29
فرمانده انتظامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران:
فرمانده انتظامی کهگیلویه شایعه وقوع حادثه اسیدپاشی در دهدشت را کذب محض خواند و گفت: رسیدگی به موضوع پرونده در دست اقدام است.

عصرجهان: شامگاه چهارشنبه شایعه‌ای مبنی بر وقوع حادثه اسیدپاشی در دهدشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که باعث آشفتگی ذهن مردم و تشویش اذهان عمومی شد.

در پی نشر این خبر مسئولان امنیتی شهرستان و خبرنگاران با حضور در اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت پیگیر این موضوع شدند و قضیه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بخش اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت در جمع خبرنگاران دراین باره اظهار کرد: خانم 45 ساله در حالی که حالت برافروخته و آشفته داشت توسط همراهان به اورژانس منتقل شد و به محض ورود مورد مداوا قرار گرفت.

علی بهدادفر در گفتگو با فارس افزود: همراهان بیمار احتمال سوختگی با اسید دادند و ادعا داشتند این خانم قربانی اسیدپاشی شده است.

وی با بیان این‌که در بررسی‌های پزشکی هیچ اثری از سوختگی با اسید مشاهده نشده است تصریح کرد: بیمار هم‌اکنون علائم حیاتی خوب دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بهدادفر افزود: بیمار هیچ آثاری از سوختگی ندارد و احتمال اسید بودن کاملا بعید به نظر می‌رسد.

متخصص طب اورژانس ادعای سمی بودن مایع پاشیده شده را نیز رد کرد و گفت: ماده سمی به کسی پاشیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمار از این قضیه بیشتر ترسیده بود و این قضیه ربطی به حادثه مسمومیت روز گذشته ندارد.

بهدادفر حال عمومی بیمار را خوب توصیف و تصریح کرد: با رضایت همراهان بیمار تا ساعتی دیگر مرخص خواهد شد.

در همین زمینه سرهنگ جهان دیماز اسیدپاشی را شایعه خواند و گفت: با بررسی لباس‌های بیمار هیچ آثاری از سوختگی و علائم اسید مشاهده نشده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان این‌که لباس آغشته به اسید آثاری از سوختگی باید داشته باشد افزود: لباس این خانم تنها خیس شده بود.

دیماز تصریح کرد: شایعه اسیدپاشی کذب محض بوده و پرونده در دست اقدام است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*