اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4453
تاریخ انتشار: 1394/01/27 21:28
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در بازی امروز خدا خیلی به ما کرد و خوشحالم که برنده شدیم.

به گزارش عصرجهان، تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا که با پیروزی ۲ بر یک تیمش به پایان رسید،‌ گفت: از اینکه امروز شما و هواداران لبخند به لب دارید خوشحالم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. خوشبختانه امروز بردیم شاید ۴-۵ روز دیگر نتیجه دیگری بخورد و بازنده شویم. هنوز قهرمان نشدیم. آنها به دنبال استفاده از ضد حملات بودند تا برایمان مشکلساز شوند. متاسفانه در ابتدای بازی گل خوردیم و برای رسیدن به حقمان تلاش کردیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم تلاش کنید تا پشیمان نشوید. هیچ وقت ناامید نشوید و به خودتان ایمان داشته باشید. چه بد باشیم و چه خوب باید روحیه‌مان را حفظ کنیم.

وی افزود: نمی‌گویم امروز خوب بازی کردیم اما در یکسری بازی‌ها باید اینطور برنده شوید. به کمک هواداران برنده شدیم. فقط این را می‌گویم که همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند و این برد خستگی را از تنمان خارج کرد. پشت هم بازی داریم و بازیکنان خسته شدند. این خستگی توان بازیکنان ما را از بین نبرد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که این تیم امروز نشانه‌ای از یک تیم قهرمان نداشت و بازیکنان اشتباهات فردی زیادی داشتند، اظهار داشت: در این بازی روی نیمکت ۳ بازیکن هم پست داشتیم که فقط برای حضور روی نیمکت آمدند. اگر روی نیمکت بازیکنی در حد گردانی داشتم وقتی او اخطار گرفت و یک پاس گل به حریف داد او را تعویض می‌کردم. خالد شفیعی، سعید آقایی و فرشاد احمدزاده محروم بودند. راه چاره‌ای نداریم.

اگر بازیکنان سرباز را داشتیم شاید می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. بازیکنی می‌خواهم که کارمان را بهتر انجام دهیم. شاهین ثاقبی و فرید کریمی را بیرون آوردم آیا جانشین‌ها به اندازه آنها خوب کار کردند خدا امروز خیلی به ما کمک کرد و این هم از ایمانی بود که به توانایی‌مان داشتیم. این اشتباهاتی که شما می‌گویید را ما می‌بینیم و آنرا یادداشت می‌کنیم اما نمی‌توانیم بازیکن را بکشیم. مسئولیت‌ها را به گردن می‌گیریم. اولین نفری هستم در باخت در خط اول می‌ایستم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کرد چند روز قبل نتیجه دیگری رقم بخورد و آیا این به خاطر عدم اعتماد به تیم است، گفت: مجید جلالی با شناخت به تبریز آمده بود و به خوبی از خستگی ما استفاده کردند. تیموریان بسیار خسته است و دایم در بازی‌های ملی و باشگاهی به میدان می‌رود. تیموریان امروز در حد خودش نبود اما همین که او در زمین بود خیلی خوب بود. بهترین بازیکنان دنیا را دارم. داشته‌های ما همین است. باید به بازیکنان محبت کنم. داشته‌های ما همین است. مربی فقط نباید در مورد تکنیک صحبت کند. هر کسی که این گونه فکر می‌کند نمی‌تواند به عنوان مربی فوتبال عمر زیادی داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: اینکه همه کارشناسان گفتند پنالتی که در بازی با سپاهان اعلام شد اشتباه بود دلیلی بر بد بودن علیرضا فغانی نیست. هیچ وقت در مورد داور صحبت نکردم. من می‌گویم او بهترین داور است. بنده هم اشتباه می‌کنم. بهترین‌ها هم در دنیا دچار اشتباه می‌شوند. نه تنها من سایر کارشناسان هم گفتند که خطای هفته قبل پنالتی نبود. آن تصمیم سپاهان را به بازی بازگرداند. دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم. با صحبت نتیجه بازی عوض نمی‌شود شاید داور در بازی بعدی تصمیم بگیرد که به سود ما شود. در هفته‌های آینده داوران، سازمان لیگ و فدراسیون باید به کمک هم بیایند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه امروز تماشای بازی رایگان بود، خاطرنشان کرد: ا خودم یک هوادار هستم و بدون حضور هواداران هیچکسی نیستیم. باشگاه یعنی هوادار و تماشاچی و تراکتورسازی بهترین تماشاگران دنیا و ایران را دارد. از باشگاه می‌خواهم در بازی‌های بعدهم تماشای مسابقه رایگان شود. امیدوارم هواداران در بازی بعدی ما در تبریز مقابل گسترش فولاد حضور پر شوری داشته باشند. امروز بازی لیگ برایمان تمام شد و به فکر بازی با نسف‌قارشی هستیم تا ببینیم از بین این نفرات کدامیک آماده‌تر هستند تا به مصاف نسف‌قارشی برویم.

اولیویرا در مورد اخراج پسرش از روی نیمکت و اخراج حبیب گردانی اظهار داشت: فکر کنم پسرم بعد از گل برتری تراکتورسازی سمت جلالی رفته و حرکتی کرده که این مسئله از چشم داور چهارم دور نمانده و باعث اخراج او شده است. حبیب گردانی هم آنطور که بازیکنان به من گفتند درون محوطه جریمه بدون توپ با آرنج بازیکن سایپا را زده و این مسئله از چشم کمک داور دور نمانده و او اخراج شد. ناگفته نماند که امروز روز خدای تراکتورسازی بود و همه چیز به سود ما تمام شد.

وی در مورد اینکه چرا می‌گوید از لحاظ تعداد بازیکن دچار مشکل هستند، گفت: در خط دفاع کدام بازیکن را بگذارم. ایرانپوریان با مصدومیت بازی می‌کند به جای او چه کسی را می‌توانیم استفاده کنیم. شما کار خودتان را بکنید و من هم به عنوان مربی تلاشم را می‌کنم. اگر تیم برنده شود میگویند هوادار به کمک تیم آمد و بازیکن خوب بود اگر تیم بازنده شود فقط مربی مقصر است.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*