اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4455
تاریخ انتشار: 1394/01/27 21:52
رئیس سازمان لیگ گفت: به نظر من ایران بهترین جا برای مربیگری کی‌روش است و او برای ادامه فعالیت در کشور ما خواهد ماند.

به گزارش عصرجهان، مهدی تاج در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شود برنامه‌های لیگ با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا فشرده است، گفت: طبق برنامه AFC که بازی‌هایش روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه است نمی‌توانیم مسابقات لیگ را برگزار کنیم و مجبوریم روزهای یکشنبه یا پنج‌شنبه این کار را انجام دهیم. طبق قانون هم نباید فاصله بین دو بازی کمتر از 72 ساعت باشد اما برای ما 5 روز است.

وی ادامه داد: در 26 هفته روز جمعه مسابقه برگزار کردیم که این یک استثناء است. 13 هفته پرسپولیس زودتر از استقلال بازی کرد و 13 هفته هم برعکس این اتفاق افتاد تا عدالت رعایت شود. مهم ترین ویژگی هم این است که برای لیگ قهرمانان آسیا روزها را رعایت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد آیا برنامه‌های کی‌روش و تیم ملی در نظر گرفته می‌شود،‌گفت: ما امسال هم همین کار را انجام دادیم. البته برای برنامه‌های تیم ملی جای مذاکره و چانه‌زنی زیادی وجود دارد. از الان نمی‌توان برای فصل بعد تصمیم گرفت. ارتباط ما با کی‌روش خوب است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه کی‌روش چهارمین بازی است که به ورزشگاه آزادی نمی‌آید، گفت: اگر او حضور پیدا می‌کرد بهتر بود اما تمام دستیارانش به ورزشگاه آمده‌اند. او خودش هم قطعا بازی‌ها را از تلویزیون می‌بیند و تحلیل می‌کند.

تاج در خصوص اینکه کی‌روش گفته است او در ایران گروگان گرفته شده است،‌عنوان کرد: این ادبیات خوبی نبود. امروز هم بیانیه داد و همه دیدند. به نظر من کی‌روش در تیم ملی می‌ماند و قبلا هم گفته‌ام که مشکلی برای ماندن ندارد. برای او بهترین جا ایران است و برای ایران هم او بهترین مربی است.

وی در خصوص برگزاری فینال جام حذفی عنوان کرد: با مدیران عامل باشگاه‌های نفت و ذوب آهن صحبت کردیم که اگر تفاهم کنند فینال را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم که قرار است آنها به ما پاسخ بدهند. البته قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت به ما نامه زد که ما برای بازی در آزادی مشکلی نداریم. اگر این اتفاق نیفتد باید به سراغ آیین‌نامه برویم که می‌گوید قرعه‌کشی باید صورت بگیرد و در زمین نفت یا ذوب آهن این مسابقه برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه برنامه ای وسیع در فینال جام حذفی داریم، گفت: پس از پایان مسابقه و مشخص شدن قهرمان آتش‌بازی و استیج زیبایی خواهیم داشت. برای لیگ برتر هم چنین جشنی را شاهد خواهیم بود.

تاج در مورد اینکه گفته می‌شود کاهش تماشاگران به دلیل گرانی بلیت‌ها است، گفت: ما برنامه‌ای داشتیم که بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته می شود اما آمارها می‌گوید که تنها 30 درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند. فکر می‌کنم فعلا بلیت کاغذی را باید ادامه دهیم. البته در مسابقات لیگ فعلا ورزشگاه آزادی نسبت به سایر شهرهای دیگر خلوت است. ما دنبال این هستیم که بلیت‌ها را گران نکنیم و شاید کاهش هزینه هم داشته باشیم. فصل آینده قطعا بلیت‌ها گران نخواهد شد.

وی گفت: این بی‌انصافی است که بگویم در قدیم چون امکانات بوده تماشاگران زیاد می‌آمدند. حالا که امکانات بیش از گذشته است. طبق آمارهایی که داریم فکر می‌کنم اگر بلیت الکترونیکی را برداریم 32 درصد ورزشگاه‌ها شلو‌غ‌تر می‌شود.

رئیس سازمان لیگ در پایان در خصوص اینکه ممکن است توپ به جانبازان که در کنار زمین حضور دارند برخورد کرده و برای آنها مشکل‌ساز شود، گفت: در بازی‌های قبل هم تعدادی جانباز در کنار زمین حضور داشتند و امروز به مناسبت روز ارتش تعداد آنها زیاد شده است و این طبیعی است که چون حضور جانبازان زیاد شده برای آنها مشکلی به وجود بیاید اما نفس کار خوب است که جانبازان مورد احترام و ارج قرار می‌گیرند.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*