اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4483
تاریخ انتشار: 1394/01/29 19:13
اخطار استاندار خوزستان:
عبدالحسن مقتدایی شنبه در شورای اداری استان در محل سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد:

عصرجهان:عبدالحسن مقتدایی شنبه در شورای اداری استان در محل سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی با قدمت چندین ساله و سابقه درخشان در استان وجود دارد که مغفول مانده اند و متاسفانه همچنان ناشناخته هستند.

وی گفت: بسیاری از ارگان ها و سازمان های استان می توانند برای برگزاری برنامه ها و همایش های خود از این مراکز علمی و دانشگاه ها استفاده کنند که در کنار معرفی این مراکز به سایر استان ها ومردم در تجهیز و کمک به این دانشگاه ها کاری انجام شده باشد.

استاندار خوزستان افزود: یکی از برنامه هایی که از سال گذشته در استان بر اجرای آن تاکید شد خرید محصولات داخل استانی بوده که تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف شدند مایحتاج خود را برای به خصوص در برگزاری مراسمات و برنامه ها از درون استان تهیه کنند.

مقتدایی بیان کرد: از این پس هر دستگاهی که برای برگزاری برنامه های خود تقاضای مجوز بدهد باید با شرط خرید از داخل استان مجوز خود را دریافت کند.

وی با اشاره به یکی دیگر از موضوعات مطرح در استان گفت: تمامی اداراتی که هنوز ریاست آن ها با عنوان سرپرستی است باید هر چه زودتر برای به رسمیت درآوردن ریاست آن ارگان اقدام کنند و عنوان سرپرستی به مدت زمان طولانی ادامه نداشته باشد.

عصرجهان: دانشگاه شهید چمران اهواز بزرگترین مرکز علمی خوزستان با عنوان سرپرست اداره می گردد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*