اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4494
تاریخ انتشار: 1394/01/30 02:40
فرماندار چرام:
فتاح‌پور، اضافه کرد: تعدادی از مدیران در چرام با ما هماهنگ نیستند. به آنان رحم نخواهیم کرد

عصرجهان: ابراهیم فتاح‌پور در نشست شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به پیروزی تیم مذاکره‌کننده و با بیان اینکه یک عقبه تاریخی دارد، اظهار کرد: اگر مبنای شکل‌گیری دولت تدبیر و امید را مرور کنیم، می‌بینیم که چاشنی و اساس کار این دولت بر مبنای عقلانیت و تکیه بر مردم بوده است.

وی با اشاره به تعامل سازنده با جهان و با بیان اینکه همه این موارد با رهنمودهای مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب شکل گرفت، عنوان داشت: پیرو این کار خوبی که در دولت تدبیر و امید شکل گرفت، یک سری موفقیت‌ها و دستاوردهای داخلی و خارجی را از جمله کاهش تورم، بهبود رشد اقتصادی، اجرای طرح تحول سلامت را که ویترین خدمات دولت است، داشتیم.

به گزارش فارس، فتاح‌پور با اشاره به نامگذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری، متذکر شد: شعارهای سال که توسط رهبر فرزانه ما به ریزبینی انتخاب می‌شود، با اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور ما در هر سال تناسب دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که همدلی و همزبانی با گذشتن از منافع فردی، گروهی و جناحی مرتفع خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که مدیران چرامی خارج از مرزگذاری و تبعیض در ارائه خدمات به مردم، فضای سیاسی را دخالت ندهند و هدف و دغدغه خدمت بی‌منت را به مردم داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به ضعف‌های برخی دستگاه‌های چرام در سال گذشته، گفت: مدیران در سال‌جاری باید ضعف‌های گذشته را برطرف کرده و در حد توان خود برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند، از روزمرگی خارج شده و نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول به مواردی همچون تاخیر مدیران در جلسات و عدم حضور آنان در محل کار اشاره داشت و تاکید کرد: کار مدیران کار بسیار ارزشمندی است، آنان زیرمجموعه فرمانداری به عنوان ارشد شهرستان هستند، بنابراین مدیر حق ندارد وارد بازی‌های سیاسی شده و حرف شنوی از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی داشته باشد.

فتاح‌پور، اضافه کرد: تعدادی از مدیران در چرام با ما هماهنگ نیستند که در این خصوص مکاتبات محرمانه‌ای را خواهیم داشت و به آنان رحم نخواهیم کرد چراکه باید وظایف خود را در این شهرستان پاسخگو باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی برخی از مدیران چرام بر فعالیت بیشتر در سال‌جاری تاکید کرد و گفت: یادمان نرود که دست همه ما همیشه زیر سنگ معلمین است، سال‌ها تلاش و زحمت کشیدند و اگر امروز میزی را برای خدمت‌گذاری اشغال کرده‌ایم به واسطه این عزیزان است، بنابراین حرمت گذاشتن به این قشر وظیفه ماست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*