اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4506
تاریخ انتشار: 1394/01/30 23:42
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدم هماهنگی میراث فرهنگی با سایر دستگاههای خدمات رسان ناشی از ضعف و ناتوانی مجریان این سازمان بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی زیبنده نبود و باعث نگرانی و ناراحتی راهداران زحمتکش شد.

به گزارش عصرجهان، حسن فدایی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی بزرگترین دستگاه خدمات رسان از لحاظ تعداد نیرو و ماشین آلات در سطح استان است.

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات شبانه روزی راهداران خستگی ناپذیر که در برف و آفتاب به عنوان سفیران سبز جاده ها به مردم و هموطنان عزیز خدمت رسانی می کنند از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری موجب تاسف بود و باعث ناراحتی این قشر خدمتگزار شد.

فدایی تصریح کرد: این بی مهری در حالی صورت گرفت که سازمان هایی که زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی هستند مورد توجه قرار گرفتند اما این مجموعه عظیم نادیده گرفته شد.

وی تاکید کرد: نیت و وظیفه راهداران خدمت رسانی به آحاد مردم است و همواره در انجام وظایف خود سختکوش خواهند بود، اما تبعیض در قبال آنان پذیرفتنی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدم هماهنگی میراث فرهنگی با سایر دستگاههای خدمات رسان ناشی از ضعف و ناتوانی مجریان این سازمان بود و موجب شد تا این اداره کل برای همکاری و هماهنگی با این سازمان در برنامه های آتی تجدیدنظر بعمل اورد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*