اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4511
تاریخ انتشار: 1394/01/31 07:45
فرماندار گچساران هشدار داد:
مخازن آب شرب گچساران به هیچ‌ عنوان آلوده نبوده و با نخستین ارسال‌کننده شایعه آلودگی آب منابع این شهرستان توسط شبکه‌های اجتماعی از طریق پلیس فتا برخورد می‌شود.

به گزارش عصرجهان،اقدامات مشکوک اخیر بعضی از افراد ناشناس در توزیع شربت و آبمیوه‌های آلوده و مسمومیت تعدادی از شهروندان شهرستان‌های دهدشت، چرام و  ۸ نفر از زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) در شهرستان گچساران فضای نگران‌کننده‌ای برای مردم سراسر کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

به هر حال مسئولان مرتبط با این رویداد مشکوک در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری این امر هستند، اما متأسفانه این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی و نفوذ آن در سطح جامعه شایعاتی در خصوص آلودگی آب مخازن شهرستان‌های مختلف به گوش می‌رسد.

در همین راستا عده‌ای از همشهریان با برقراری تماس با  فارس در گچساران خواستار صحن و سقم این مسئله از طریق مسئولان مربوطه شدند که ما نیز طی تماسی با فرماندار گچساران به این امر پرداختیم.

فرماندار گچساران در این خصوص با بیان اینکه به هیچ عنوان منابع و مخازن آب گچساران آلوده نیست، اظهار کرد: متأسفانه با توجه به واقعه مشکوک مسمومیت تعدادی از هم‌استانی‌ها طی مصرف نوشیدنی‌های آلوده برخی شایعات رواج پیدا کرده است.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه رواج شایعه آلودگی آب شهرستان‌ها حرکتی غیراخلاقی و خلاف قوانین شرعی و شهروندی است و اینکه مردم به این شایعات بی‌اساس توجه نکنند، بیان کرد: از طریق فارس گچساران  عدم آلودگی و صحت سلامت کامل آب شرب گچساران را اعلام می‌کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به بار روانی منفی این شایعه، با هرگونه شایعه‌سازی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به سوءاستفاده بعضی از افراد از شبکه‌های اجتماعی و انتشار شایعات بی‌اساس به ویژه در خصوص آلودگی آب شرب گچساران، متذکر شد: در صورت بروز چنین شایعه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی از طریق پلیس فتا با نخستین فرستنده شایعه آلودگی آب مخازن گچساران برخورد جدی می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*