اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4530
تاریخ انتشار: 1394/01/31 23:36
مجتبی جباری هافبک پیشین استقلال و تیم ملی که سال های پایانی فوتبالش را در قطر می گذارند در مصاحبه با احمد حشمت خبرنگار روزنامه شرق الریاضی قطر از وضعیت این روزهای خودش و باشگاهش گفت.

عصرجهان: وی که از بهترین بازیکنان تیمش و محبوب ترین بازیکنان الاهلی محسوب می شود همواره تمرینات خاصی در تیمش انجام می دهد و به همراه مشعل عبدالله و آلن دیاکو از تکنیکی ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود. به گفته خودش، او بازیکن گلزنی نیست اما سازمان تهاجمی تیمش را رهبری می کند. او در فصل گذشته ، 4 هفته از لیگ ستارگان قطر را به علات آسیب دیدگی از ناحیه رباط از دست داد.

*در ابتدای کار از وضعیت آسیب دیدگی ات بگو؟

شکر خدا پس از 4 هفته استراحت آسیب دیدگی ام به طورکامل بهبود یافت و هم اکنون می توانم با نظر پزشکان و کادر فنی در تمرینات گروهی تیم شرکت کنم. حتی می توانستم در بازی آخر لیگ برابر الشحانیه حضور یابم اما زلاتکو ترجیح داد بازی نکنم تا اینکه به طور صد در صد برای بازی در جام امیر اماده شوم.

*این فصل را با الاهلی چطور گذراندی؟

مسیر من با الاهلی ، مسیری کاملا دلچسب بود و من خود را در بین خانواده خودم احساس می کردم. به همین دلیل تصمیم دارم قراردادم را با این باشگاه برای دو فصل آینده تمدید کنم.

*نظرت در مورد وضعیت الاهلی چیست؟

الاهلی فصل را خوب آغاز کرد اما در نهایت به پنجم بسنده کرد. هر چند که ما باید در جمع چهار تیم اول قرار می گرفتیم اما به خاطر کسب نتایج ضعیف نتوانستیم به این امر دست یابیم اما امیدواریم در جام امیر موفق شویم.

*چرا تصمیم گرفتی در الاهلی بمانی؟

بیشترین چیزی که من را به این کار وادار کرد این بود که در این تیم روح یک خانواده واحد احساس می شود.به همین خاطر من تصمیم گرفتم در این باشگاه بمانم. در تیم ما مجموعه از بهترین بازیکنان و استعدادهای لیگ قطر حضور دارند و قلعه سبز مکان امید آنهاست.

*الاهلی می خواهی بمانی و برای بازگشت به استقلال برنامه ای نداری؟

استقلال باشگاه بزرگی است و نمی توانم منکر این موضوع شوم هرچند امیدوارم روزی به این باشگاه برگردم اما علاوه بر علاقه من به بازی در باشگاه الاهلی ترجیح می دهم بازیکنان جوان در باشگاه استقلال بازی کنند. به همین دلیل الاهلی را به استقلال ترجیح می دهم.

*آیا به بازنشستگی بعد از پایان قرارداد با الاهلی فکر نمی کنی؟

اصلا به بازنشستگی فکر نمی کنم. من در حال حاضر احساس خوبی به بازی دارم و هرگز به بازنشستگی بدون تفکر فکر هم نمی کنم.

*نظرت در مورد زلاتکو چیست؟ آیا او به موفقیت در این تیم دست یافته است؟

مربی کروات ما به موفقیت های زیادی در ایران راه یافته است و با ما نیر نتایج خوبی را گرفته و تنها دو باخت داشته.بین او و هیات مدیره و بازیکنان علاقه مشترک وجود دارد.

*نطرت در مورد بهترین بازیکن لیگ چیست؟

بدون شک بازیکن کنگویی آلن دیاگو بهترین بازیکن تیم است و او در دومین حضورش در لیگ قطر با 25 گل آقای گل شد و در تمام مسابقات سعی می کند بهترین چهره را از خود نشان دهد.

*و کلام آخر؟

تشکر می کنم از مصاحبه شما و قول می دهم با قدرت به باشگاه و تمرینات بازگردم.

منبع:ورزش سه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*