اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4543
تاریخ انتشار: 1394/02/02 10:29
این نشست با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مصادف خواهد بود، احتمال می رود معاون اول رئیس جمهوری بعنوان میهمان ویژه در این نشست شرکت کند .

به گزارش عصرجهان، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب صبح امروز، اظهار نمود: نشست بزرگ هم‌اندیشی نیروهای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور همه افراد شاخص جریان اصلاح طلب در شهرستان‌ها و بخش‌های استان روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت در یاسوج برگزار می‌شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: این نشست به منظور همفکری و هم‌اندیشی در خصوص سفر رئیس جمهور، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد، نقاط ضعف و قوت دولت آقای روحانی، ارائه راهکارها و نحوه انعکاس وضعیت دولت تدبیر و امید و ارائه گزارش آن به هیئت دولت به خصوص شخص آقای روحانی است.
عضو شورای اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این نشست در خصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصمیم گیری می شود، گفت: ممکن است در حاشیه این نشست بحث هایی نیز پیرامون انتخابات مجلس وجود داشته باشد اما برنامه مدون و مشخصی برای تصمیم گیری در خصوص حضور اصلاح طلبان و فعالیت آنان در انتخابات مجلس، در دستور کار این جلسه نیست.
گفتنی است این نشست با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مصادف خواهد بود که برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج سفر می کند ، احتمال می رود معاون اول رئیس جمهوری بعنوان میهمان ویژه در این نشست شرکت کند .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*