اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4553
تاریخ انتشار: 1394/02/03 00:17
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مسئولان ارشد نظام نسبت به حل مشکلات فرهنگیان اتفاق نظر کامل داشتند. و در سایه ی این اتفاق نظر قطعا مشکلات فرهنگیان بزودی مرتفع می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که در اجلاس مدیرآن کل سراسر کشور حضور دارند با اعلام این خبر ادامه دادند: در این همایش، دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علوی  وزیر اطلاعات، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور یافتند. و نسبت به چگونگی حل مشکلات فرهنگیان راهکارهای ارزنده ای را ارائه دادند، و در مجموع باید گفت:مسئولان ارشد نظام نسبت به حل مشکلات فرهنگیان اتفاق نظر کامل داشتند. و در سایه ی این اتفاق نظر قطعا مشکلات فرهنگیان بزودی مرتفع می گردد.

شایان ذکر است، دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این اجلاس اظهار داشتند: باید به معلمان در دو بخش منزلت معنوی و مادی توجه ویژه گردد.
محمد شریفی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، افزودند در حاشیه این اجلاس مدیر کل آموزش و پرورش مشکلات و موانع استان را بصورت خاص با مسئولان ارشد کشور در میان گذاشتند. و تقی زاده در این دیدارها اشاره نمودند، ماموریت واقعی مسوولان هر جامعه ای باید خدمت به معلم باشد. سرمایه واقعی هر ملتی معلم و دانش آموز آن ملت است.

وی در پایان افزود، رایزنی های مدیرکل نتایج ارزشمندی در پی داشت، که در خبرهای بعدی اطلاع رسانی خواهد شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*