اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4580
تاریخ انتشار: 1394/02/04 10:34
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
سید شکرخدا موسوی : ما چه بخواهیم چه نخواهیم مردم مشکلات خود را با نمایندگان در میان می‌گذارند. به همین دلیل مطمئن باشید که اگر این طرح به تصویب برسد ارتباط مردم با نمایندگان قطع خواهد شد.

به گزارش عصرجهان، سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس  به بیان نقطه نظراتش پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی وجود دارد که می‌توان به آنها پرداخت، خاطرنشان کرد:‌بهتر است در زمانی که مردم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند ما ارائه این طرح را به دوره بعد واگذار می‌کردیم و رفع آن مشکلات را در اولویت خود قرار می‌دادیم.

نماینده مردم اهواز از لزوم تصویب طرح‌ها برای تامین منافع استان‌ها تاکید کرد و گفت که طرح استانی شدن انتخابات منفعتی برای استان‌ها ندارد.

موسوی اضافه کرد: امروز ما چه بخواهیم چه نخواهیم مردم مشکلات خود را با نمایندگان در میان می‌گذارند. به همین دلیل مطمئن باشید که اگر این طرح به تصویب برسد ارتباط مردم با نمایندگان قطع خواهد شد.

«اگر قرار است طرح استانی شدن انتخابات مجلس در آینده هم دنبال شود باید کار پژوهشی گسترده بر روی آن انجام شود تا در نهایت طرح مطلوبی به صحن علنی ارائه و به تصویب نمایندگان برسد».

نماینده مردم اهواز طرح استانی شدن انتخابات را عاملی برای ایجاد حساسیت‌های قومی دانست و تاکید کرد که شورای نگهبان همانند مجلس هفتم با این طرح مخالفت خواهد کرد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*