اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4581
تاریخ انتشار: 1394/02/04 10:44
نماینده مردم شوشتر:
سیدمحمدسادات ابراهیمی، با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات مجلس مردم فراموش خواهند شد، گفت: در چنین وضعیتی منابع بر اساس نیازها توزیع نمی‌شود و آنگاه باندهای قدرت و ثروت با پول‌های کثیف وار معرکه خواهند شد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس سیدمحمدسادات ابراهیمی به عنوان طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: بنده جزو طراحان این طرح بودم اما به دلیل تغییرات بنیادینی که در کمیسیون تخصصی بر روی طرح اتفاق افتاد من هم به مخالفان طرح پیوستم.
وی با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات مجلس مردم فراموش خواهند شد، گفت: در چنین وضعیتی منابع بر اساس نیازها توزیع  نمی‌شود و آنگاه باندهای قدرت و ثروت با پول‌های کثیف وار معرکه خواهند شد.
نماینده مردم شوشتر حمایت از مردم را عاملی برای افزایش اقتدار نظام دانست و تاکید کرد که با استانی شدن انتخابات مجلس ارتباط بین مردم و نمایندگان قطع و در پی آن حمایت از مردم کاهش می‌یابد.
سادات‌ابراهیمی اضافه کرد: می‌گویند با استانی شدن انتخابات مجلس می‌توان به کارهای کلان پرداخت اما مگر امروز می‌توان کارهای کلان پیگیری کرد،‌در واقع امروز هم می‌توان نگاه کلان داشت و تمامی این مسائل به نگاه نمایندگان بستگی دارد
نماینده مردم شوشتر با بیان اینکه شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات مجلس ایراد خواهد گرفت،‌گفت: ما امروز برنامه‌ای برای رفع دغدغه‌های شورای نگهبان در این طرح نداشتیم و همین موضوع باعث رد دوباره طرح خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*