اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4587
تاریخ انتشار: 1394/02/04 15:57
رفتار زشت و دور از انتظار دو بازیکن پرسپولیس بعد از باخت این تیم برابر لخویا باعث شد تا کمیته انضباطی این دو بازیکن را فرا بخواند.

به گزارش عصرجهان به نقل از ورزش سه، محمدرضا خانزاده که بعد از دیدار برابر لخویا که با شکست این تیم همراه بود در راه منتهی به اتوبوس تیم با یک هوادار درگیر شد و الفاظی زشتی نیز به در تقابل با او به کار برد.

الفاظی که از بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن کرده انتظار نمی رفت و جالب اینکه سوشا مکانی نیز که عملکرد خوبی در این دیدار نداشت به هواخواهی از هم تیمی اش به درگیری با این هوادار پرداخت و اگر کریم باقری در آنجا حضور نداشت معلوم نبود چه اتفاق تلخ تری رخ می داد.

به همین منظور محمدزاده، رییس کمیته اخلاق با اعلام اینکه از اتفاقات اخیر با خبر شده و به زودی احضاریه ای برای حضور این دو بازیکن به باشگاه ارسال خواهد شد از برخورد شدید با دو بازیکن خاطی این تیم خبر داد.

خانزاده که نشان داده در زمین فوتبال هم زیاد روی رفتارش کنترل ندارد و در رقابت های آسیایی نیز با درگیری در داخل زمین برابر ویتنام و با خوش شانسی دو جلسه محروم شد، مطمئنا با ادامه این روند آینده چندان درخشانی در فوتبال نخواهد داشت.

باید دید کمیته اخلاق و انضباطی باشگاه پرسپولیس به ریاست ظفرقندی که در این مدت نسبت به رفتار بد اخلاقی بازیکنان این تیم سیاست سکوت را در پیش گرفته چه موضعی در قبال این موضوع خواهد داشت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*