اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4589
تاریخ انتشار: 1394/02/04 16:03
ستاره پیشین بانوی پیر به هواداران این تیم وعده دو بازی تماشایی را در جدال قهرمان ایتالیا و کهکشانی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داد.

 به گزارش عصرجهان به نقل از تسنیم، با انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و روبه‌رو شدن تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس، پاول ندود تأکید کرد که بانوی پیر تمام تلاش خود را برای صعود به فینال رقابت‌ها انجام خواهد داد.

مدیرروابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه یوونتوس، در خصوص قرعه بانوی پیر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: ما از اینکه بعد از 12 سال دوباره به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌ایم، بسیار خوشحالیم. آخرین باری که یوونتوس در مرحله نیمه نهایی برابر رئال مادرید بازی کرد همان فصلی بود که من هم در یووه بازی می‌کردم. (یوونتوس در فصل 03-2002 رئال مادرید را در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4بر3 شکست داد.)

ندود ادامه داد: مطمئنم که بازی یووه و رئال یک بازی بسیار مهیج خواهد شد و من اطمینان دارم که یوونتوس دو بازی فوق‌العاده را در این مرحله به نمایش خواهد گذاشت. باید ببینیم تلاش‌های‌مان برای رسیدن به فینال کافی خواهد بود یا نه.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*