اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4591
تاریخ انتشار: 1394/02/04 16:08
مدیرروابط بنیادی باشگاه رئال مادرید تأکید کرد که کهکشانی‌ها برای حذف یوونتوس و بازگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

عصرجهان/تسنیم: امیلیانو بوتراگوئنو در واکنش به قرعه‌ تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که مشخص کرد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها باید یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا بازی کند، اظهار داشت: در مرحله نیمه نهایی کار بسیار سختی خواهیم داشت. به یوونتوس بابت حضورش در این مرحله تبریک می‌گویم ضمن اینکه حضور در نیمه نهایی برای رئال ‌مادرید هم یک افتخار است. اگر تا زمان بازی تعدادی از بازیکنان‌مان از بند مصدومیت رهایی یابند، وضعیت‌مان بهتر می‌شود اما به هر حال ما برابر یوونتوس کار بسیار سختی در پیش داریم.

بوتراگوئنو ادامه داد: سال گذشته در این مرحله ما عملاً سخت‌ترین قرعه ممکن را داشتیم و برابر بایرن مونیخ قرار گرفتیم. امسال هم حریف‌مان تیمی بزرگ است که در دفاع عالی کار می‌کند و از نظر تاکتیکی آماده است که تمام تلاشش را انجام دهد.

دیدار رفت تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید در روز پانزدهم اردیبهشت در خانه یوونتوس و دیدار برگشت این دو تیم 21 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*