اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4592
تاریخ انتشار: 1394/02/04 14:27
استان کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است که مجمع نمایندگان شما در کشور زبانزد است.

به گزارش عصرجهان، محمدباقر نوبخت در ابتدای سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی، از سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت: خدمات که در گذشته تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده، شایسته مردم این استان نبوده است.

وی گفت: هر برنامه‌ای که موجب توسعه استان شود با کمال میل امضاء می‌کنم و بر همین اساس منتظر طرح‌های خوب از سوی مدیران و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نوبخت افزود: برای سال ۹۴ با تخصیص‌های مناسب سعی خواهیم کرد، عدالت را در این استان اجرا کنیم و نسبت به سایر استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد بهتر دیده شود و این عقب‌ماندگی تاریخی را جبران کند.

نوبخت در ادامه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد را این گونه توصیف نمود:

 این آقای بزرگواری که با این صراحت لهجه و تند، مرا خطاب قرار می‌دهد در مجلس مدافع حق شماست درود بر این مرد. هیچ‌گاه از زبان تندی ایشان ناراحت و دل آزرده نشده‌‍‌‌ام و همیشه تمجید کرده‌ام، خوشا به سعادت شما که یک همچنین فردی را دارید.
نوبخت گفت: آقای زارعی با متانتش کارها را پیگیری می‌کند، گفت؛ گر بگویند مرا با تو سر و کاری نیست/ در و دیوار گواهی بدهند کاری هست. این دو وجود پیگیری می‌کند.
وی به سمت تاجگردون اشاره کرد و گفت: این مرد فرزند استان‌تان شماست که در رأس کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، تاجگردون سرمایه کهگیلویه و بویراحمد و مجلس نیست بلکه سرمایه دولت و ملت ایران است. تجارب کافی دارد، آقای بزرگواری، تاجگردون و زارعی سرمایه شما است.
وی تاکید کرد: آقای تاجگردون سرمایه‌ای است که ما هم باید از وجود ایشان استفاده کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*