اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4593
تاریخ انتشار: 1394/02/04 16:35
از سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت: خدمات که در گذشته تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده، شایسته مردم این استان نبوده است.

به گزارش عصرجهان، معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد.،محمدباقر نوبخت در ابتدای سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی، از سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت: خدمات که در گذشته تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده، شایسته مردم این استان نبوده است.

سخنگوی دولت تدبیر و امید با تاکید براینکه این دولت بفکر رفع مشکلات مناطق محروم بویژه در حوزه بیکاری و اشتغال است، تصریح کرد: معتقدیم در حوزه تخصیص اعتبارات به استان‌های محروم بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای داشته و اعتبارات بیشتری جهت برون رفت استان از محرومیت‌ها تخصیص دهیم.

وی گفت: مسوولان برنامه ریز کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست برنامه‌ای با خردجمعی جهت توسعه همه جانبه این استان طراحی بطوری که در برنامه پنج ساله ششم شاهد رشد و شکوفایی آن باشیم.

نوبخت افزود: هربرنامه‌ای که با خرد جمعی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای ما ارسال شود آن را امضاء و برای توسعه همه جانبه استان همراه‌تان خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور باتاکید براینکه نگاه دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد نگاه توسعه‌ای است، یادآورشد: ما معتقدیم کهگیلویه و بویراحمد در عدالت، سهم بالاتری نسبت به آنچه که هم اکنون دارد داشته است.

وی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواست تمام تلاش را برای برخورداری استان از وضعیت کنونی نموده و از سویی برنامه ویژه‌ای برای برون رفت استان در برنامه ششم توسعه طراحی کنند.

سخنگوی دولت یازدهم گفت: اگر در قطار برنامه ششم توسعه بتوانید واگن خوبی را بدست بیاورید می‌توانید تا پنج سال تمام با آرامش بفکر توسعه دیارتان باشید و اگر نتوانید این واگن را بدست آورید دوباره راه گذشته را در پیش خواهید گرفت.

نوبخت افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای شاخصه‌های مطلوب توسعه‌ای بوده اما متاسفانه بخوبی این شاخصه‌ها مدیریت نشده و از سویی در گذشته فعالیت مطلوبی برای رفع محرومیت‌ها انجام نگرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان


محسن
|
Iran
|
1394/02/05 01:39
  +0

  -0
پاسخ
دکتر نوبخت یکی از بهترین دولتمردان کشور ماست. همینکه لطف کرده و از نزدیک با مسایل استان ما آشنا شده جای تشکر داره و همین شناختش باعث می شه که بطور ویژه هوای استان ما را داشته باشه.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*