اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4617
تاریخ انتشار: 1394/02/05 14:33
دروازه‌بان پیشین بایرن مونیخ:
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک معتقد است اگر مسی در اوج نباشد آبی‌و‌اناری کاتالونیا ۵۰ درصد از توان خود را از دست خواهند داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از تسنیم، ژان ماری فاف که خود بین سال‌های 1982 تا 1988 عضو بایرن مونیخ بود در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «Sport1» آلمان درباره تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بارسلونا تیم بزرگی است ولی به اعتقاد من بایرن مونیخ به لحاظ گروهی تیم قدرتمندتری است. اگر مسی در تقابل با بایرن مونیخ روز خوبش نباشد بارسلونا نیمی از قوای خود را از دست خواهد داد. به نظر من کل اعضای بایرن مونیخ از دروازه‌بان گرفته تا تک‌تک بازیکنان به خوبی با هم هماهنگ هستند.
وی در خصوص بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه نیوکمپ و به میزبانی بارسلونا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بازی در نیوکمپ دشوار خواهد بود و به طور حتم شاهد بازی بزرگی خواهیم شد. مدافعان بایرن مونیخ در بارسلونا آنهم مقابل مهاجمانی همچون مسی، نیمار و سوارز کار دشواری در پیش دارند و باید تمرکز لازم را داشته باشند. به هر حال تکلیف تیم صعودکننده به دور بعد در جریان دو دیدار 90 دقیقه‌ای مشخص خواهد شد و به نظر من بایرن مونیخ به فینال مسابقات راه پیدا خواهد کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*