اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4648
تاریخ انتشار: 1394/02/07 16:20
خطاب به مسئولین استان و شهرستان بهمئی:
مدت چند سال است شرکت آبفای روستایی و امور آب شهرستان بدون در نظر گرفتن حق آبه روستاهای پایین دست روزانه اقدام به برداشت 300الی 500هزار لیتر از بالادست این روستاها در دشت دو پرنظری می نماید .

 کریم افتخاری: درخواست جمعی از اهالی روستاهای بابااحمد،اسلام اباد، تیر داری را با عنوان (حق آبه کشاورزان روستاهای سرخونی،تیر داری،اسلام آباد،بابااحمد،زورازما را بدهید) خطاب به مسئولین استان و شهرستان بهمئی به شرح زیر به پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان ارسال نمودند.

 مدت چند سال است شرکت آبفای روستایی و امور آب شهرستان بدون در نظر گرفتن حق آبه روستاهای پایین دست روزانه اقدام به برداشت 300الی 500هزار لیتر از بالادست این روستاها در دشت دو پرنظری  در حوزه کت می نماید . احداث چندین چاه آبی  با وجود  چندین چاه آهکی  آبی  در گنبد بردی برای شرب دیگر روستاها  چه بهانه ای وجود د دارد که مسئولین با این وضعیت خشکسالی کشاورزی و دامداری مردم را در خطر نابودی قرار دادند؟!در حال حاضر با توجه به برداشت بی رویه آب  توسط ماشینهای شرکت نفت و آبفا متاسفانه رودخانه سرخونی و بابا احمد و اسلام اباد و گدارتختی و زورآزما در معرض خشک شدن می باشد و فاجعه زیست محیطی  برای این مناطق بوجود می می اید ؟!  آیا می دانید ادامه این روند یعنی خشک شدن چندین هکتار باغات مردم در پایین دست ؟!  گویا  برای مسئولین هیچ اهمیت ندارد که در پایین دست، کشاورزی خشک شود و دامی تلف شود ورودخانه ای خشک بشود، چمنزار بیابان شود در ختان خشک بشوند و یا ساکنان یک روستا  با کمبود و جیره بندی آب مواجه شوند. در همه این پروسه هم ببینیم که مسئولان تنها نظاره گر باشند و هیچ ابزاری برای اعمال تشخیص‌ها یا برنامه‌های مدونشان در دست نداشته باشند.   

جمعی از اهالی روستاهای بابااحمد –اسلام اباد –تیر داری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*