اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4657
تاریخ انتشار: 1394/02/07 23:43
فرماندار مسجدسلیمان:
علیرضا گورویی افزود: در سال ۹۴تغییرات محسوسی در بازرسی از ادارات ایجاد خواهیم کرد و از ادارات خواست بدون دلیل مردم را به اینطرف و انطرف پاس ندهند.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان، علیرضا گوروئی فرماندار شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: عملکرد دستگاه های اجرایی توسط واحد بازرسی عملکرد از سوی فرمانداری مورد پایش قرارگرفت که در این ارزیابی عملکرد دستگاه ها با توجه به شرایط و امکانات شان بررسی شد.

بنا به همین گزارش، گوروئی ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه هایی که در جهت خدمت به مردم با ابتکار به عمل و تلاش های مبتنی بر کار کارشناسی گام های مهمی در مسیر تحقق اهداف سازمانی خود برداشته اند به دستگاه هایی که در این زمینه  کم کار ارزیابی شده اند تذکر داد و از انها خواست با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از منابع در اختیار گام های بلند و استوارتری در جهت خدمت به مردم بردارند .بهره برداری از منابع در اختیار و جذب منابع جدید ٬تکریم ارباب رجوع از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران در سال ۹۴خواهد بود.

گوروئی در ادامه گفت در سال ۹۴تغییرات محسوسی در بازرسی از ادارات ایجاد خواهیم کرد و از ادارات خواست بدون دلیل مردم را به اینطرف و انطرف پاس ندهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*